کد خبر : 1608577 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 15:01 | 64.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

توافق شفاهی رئال مادرید با ستاره تاتنهام

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام یکی از گزینه های مدنظر رئال برای تابستان آینده است.

توافق شفاهی رئال مادرید با ستاره تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، فصل بسیار بد رئال باعث شده تا از هفته ها پیش سران این باشگاه به فکر نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت تیم باشند. صحبت از ستاره هایی چون ادن هازارد، پل پوگبا و البته کریستین اریکسن است.

ستاره دانمارکی تا ژوئن 2020 با این باشگاه قرارداد دارد و مذاکرات تمدید با او بی نتیجه مانده است. در انگلیس بر این اعتقاد هستند که اریکسن آخرین فصل حضورش در تاتنهام را پشت سر می گذارد و منتظر پیشنهاد رسمی رئال است.

 

 

1400352

 

 

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که اریکسن نیمی از راه پیوستن به رئال را طی کرده و با کهکشانی ها به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. توافق دوطرف قطعی است و اریکسن دستمزدی به مراتب بالاتر از دستمزد فعلی اش در تاتنهام( 4 میلیون یورو) دریافت خواهد کرد.

با این وجود رئالی ها برای نهایی کردن این انتقال، کار دشواری خواهند داشت؛ چرا که دنیل لوری، مدیر تاتنهام به سخت گیری در فروش ستاره هایش معروف است و پیش از این در سال های 2012 و 2013 بر سر راه انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل به رئال، موانع زیادی ایجاد کرد و احتمال می رود، داستان در مورد اریکسن نیز تکرار شود.

 

حتی رئالی ها پس از استعفای زیدان، با پوچتینو(سرمربی تاتنهام) نیز وارد مذاکره شدند ولی دنیل لوی اجازه جدایی به سرمربی آرژانتینی نداد.

دیدگاه‌ها