کد خبر : 1609118 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 22:25 | 106.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت لیورپول برابر بارسا

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، بازگشت لیورپول مقابل بارسلونا در دیدار برگشت را بسیار دشوار می داند.

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت لیورپول برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت و در حالیکه موقعیت های خوبی را در نوکمپ از دست داد، با 3 گل مغلوب بارسلونا شد تا کار دشواری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد. اما مورینیو معتقد است علیرغم دشواری ماموریت، رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال ممکن است.

 

مورینیو گفت: "کلوپ باید حس کند رخ دادن همه چیزی در فوتبال ممکن است و باید به همان چیزی که احتمال رخ دادنش است فکر کند. کلوپ تیمی بسیار خوب و واقعی در اختیار دارد و آنها باید مبارزه کنند تا غیر ممکن را تبدیل به ممکن سازند.

 

1387540

 

زمانی بارسلونا با 2 گل پیش افتاد من گفتم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حتی این شرایط اگر بازی 1-3 هم می شد برقرار بود، اما نتیجه 0-3 مشخص است. در این شرایط باور داشتن به صعود دشوار است اما بارسلونا فصل قبل تجربه تلخی از همین نتیجه در مقابل رم نیز داشت.

 

من می دانم که بازی کردن مقابل لیورپول در آنفیلد واقعا دشوار است و این تیم در شرایط خوبی قرار دارد، اما اگر بارسلونا یک گل به ثمر برساند، آنگاه لیورپول باید پنج گل بزند که خیلی زیاد است. لیونل مسی از اشتیاق فراوانی برخوردار بوده و همه بازیکنان را با خود همراه می کند و در چنین شرایطی بارسلونا شانس زیادی برای صعود دارد."

دیدگاه‌ها