کد خبر : 1609153 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:13 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

کپا: دفعه بعد از زمین بیرون می‌روم

روایت جالب دروازه‌بان چلسی از شب عجیب ومبلی

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی که با نافرمانی از سرمربی‌اش در فینال جام اتحادیه خبرساز شد می‌‌گوید از آن اشتباه پشیمان است و از اشتباه خود درس‌های زیادی گرفته.

روایت جالب دروازه‌بان چلسی از شب عجیب ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا دروازه‌بان چلسی در گفتگو با دیلی‌میل اعتراف می‌کند که نافرمانی‌اش از تصمیم سرمربی برای بیرون آمدن از زمین در فینال جام اتحادیه اشتباه بوده.

 

1403139

 

در جریان آن بازی که در ماه فوریه برگزار شد، نتیجه تا اواخر وقتهای اضافه 0-0 بود و درحالیکه به نظر می‌رسید کپا مصدوم شده، ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی ویلی کابایرو را به کنار خط فرستاد تا با کپا تعویض شود. اما درحالیکه داور چهارم شماره هر دو بازیکن را بالا گرفته بود تا تعویض انجام شود کپا با اشاره به سرمربی‌اش گفت که از زمین بیرون نمی‌آید و عصبانیت شدید ساری هم مانع از آن نشد که کپا در تصمیمش تجدیدنظر کند.

 

کپا در مصاحبه اختصاصی خود با روزنامه انگیسی دیلی‌میل وقتی با این سوال روبرو می‌شود که اولین فصل حضورش در لندن و باشگاه چلسی چطور گذشته و شرایط زندگی در این کلان‌شهر انگلیسی با زادگاهش در باسک چه تفاوتی دارد، تلویحاً به این اشاره می‌کند که یک سال زندگی در لندن برایش چندان راحت نبوده است.

 

1403142

 

آریسابالاگا در این باره گفت:" من به باران عادت دارم. در بیلبائو، شهر من، هم زیاد باران می‌بارد. برای همین تحمل بارانهای اینجا برایم خیلی سخت نبود. ولی بدترین چیزی که اذیتم می‌کرد، زمستان‌های لندن بود، وقتی هوا خیلی زود تاریک می‌شد".

 

کپا می‌گوید از اینکه زمستان به پایان رسیده و بهار از راه رسیده بسیار خوشحال است. دروازه‌بان اسپانیایی چلسی می‌گوید زمانی که بچه بوده در تپه ماهورهای شمال اسپانیا به قول خودش "با پرنده‌ها می‌دویده" و زندگی‌اش با طبیعت زیبای منطقه باسک عجین بوده.

 

اما در ادامه مصاحبه به صورتی غیر قابل اجتناب موضوع به ماجرای فینال جام اتحادیه و درگیری او با ماتوریتزیو ساری کشیده می‌شود.

 

1403141

 

کپا در این باره گفت:" بعد از آن اتفاق خبرش یکهو همه جای دنیا بود. همه جا مردم داشتند درباره آن ماجرا صحبت می‌کردند و البته نسبت به من نظر بدی داشتند. البته اینکه مردم درباره این جور چیزها صحبت کنند خیلی طبیعی است. بعد از آن ماجرا وقتی به خانه برگشتم پدرم هم با من راجع به آن موضوع صحبت کرد. البته لازم نبود چیز زیادی به من بگوید چون کاملا متوجه بودم که منظورش چیست و راجع به کاری که من کرده بودم چه فکر می‌کند. آنجا بود که متوجه شدم چه کار کردم و دیگر چیزی نمی‌توانستم بگویم چون نمی‌شد زمان را به عقب برگرداند".

 

1403109

 

کپا حالا در مصاحبه به دیلی‌میل به اشتباه خود اعتراف کرده و می‌گوید:" من حرفهای سرمربی و جریمه باشگاه را قبول کردم و می‌دانستم که بازی بعدی درون دروازه تیمم نمی‌ایستم. با اینحال در بازی بعدی از ویلی حمایت کامل کردم و تا جایی که در توانم بود همه جا گفتم که با قدرت تمام پشت تیمم ایستاده‌ام".

 

1403110

 

دروازه‌بان چلسی درادامه گفت:" بله این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد. آن حرکت تصمیم اشتباهی بود که در کوران مسابقه گرفته بودم. تصمیمی که نمی‌توانم به آن افتخار کنم. خلاصه اینکه ماجرای سختی را پشت سر گذاشتم که درسهای زیادی از آن گرفتم و هنوز دارم از آن می‌آموزم. حالا دیگر وقت آن است که آن ماجرا را فراموش کرده و به آینده نگاه کنم. من عذرخواهی کردم و فوتبال مثل زندگی به حرکتش ادامه می‌دهد. همه ما اشتباه می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها