کد خبر : 1609262 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 17:16 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین های طاقت فرسا برای انتخاب شماره یک استقلال (عکس)

دروازه بان های استقلال این روزها برای حضور در بازی با الدحیل رقابت نزدیکی با هم دارند.

 

به گزارش ورزش سه، در تمرین  امروز استقلال اشکان نامداری تمرین های سختی برای مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در نظر گرفت و آنها باید عکس العمل های مناسبی روی توپ های تنیس و فوتبال از خود نشان می دادند.  نکته مهم اینکه هر دو دروازه‌بان با آمادگی کامل آیتم های مختلف را پشت سر گذاشتند تا فرهاد مجیدی برای بازی با الدحیل کار سختی برای انتخاب دروازه‌بان تیم خود داشته باشد.

 

رحمتی در زمان سرمربیگری شفر گلر اول استقلال در ابتدای فصل بود اما بعد از بازی برگشت برابر پرسپولیس این سید حسین حسینی بود که به درون دروازه آمد و در چند بازی‌ اخیر از دروازه آبی ها حراست کرده است.

 

1403250

 

فرهاد مجیدی در اولین تجربه سرمربیگری خود برابر استقلال خوزستان ترجیح داد از سید حسین حسینی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما با توجه به حساسیت ویژه بازی با الدحیل سرمربی جوان آبی‌ها هنوز تصمیمی برای دروازه‌بان تیم خود نگرفته است و به همین دلیل سید حسین حسینی و مهدی رحمتی رقابت فشرده‌ای دارند تا بتوانند در ترکیب اصلی آبی‌ها در این بازی به میدان بروند.


فردا جدی ترین تمرین استقلال قبل از بازی با الدحیل برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان فرهاد مجیدی در پایان این بازی تصمیم می‌گیرد که از کدام دروازه‌بان خود در درون دروازه استفاده کند.

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

1403252

دیدگاه‌ها