کد خبر : 1609413 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 11:16 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیمداری خونه به خونه در هاله‌ای از ابهام

تیمداری خونه به خونه در فصل آتی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیمداری خونه به خونه در هاله‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که دو فصل پیش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و در هفته پایانی برای صعود به لیگ برتر با مربیگری اسکوچیچ کم آورد فصل گذشته نیت به حضور در بازی ها را نداشت و حتی بحث فروش امتیاز تیم هم پیش آمد اما در نهایت باشگاه با اصرار طرفداران، تیم را وارد بازی ها کرد و در نهایت به زحمت در جدول بازی ها باقی ماند که این به خاطر جوانی تیم بود.

 

با وجود تامین همه هزینه های تیم در فصل گذشته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از سوی مالک باشگاه، مدیران شهرستان و استان با وجود وعده هایی که برای حمایت مالی و معنوی از تیم داده بودند و اذعان کرده بودند در کنار مالک باشگاه برای همراهی تیم هستند، بر اساس خبرهای رسیده از بابل هیچ حمایتی از تیم صورت نگرفت و مالک باشگاه با دیدن بی تفاوتی ها کمی نسبت به آینده دلسرد شده است و هیچ بعید نیست در روزهای آتی تصمیم به عدم تیمداری بگیرد و در نهایت امتیاز تیم را واگذار کرد.

 

حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه هم اکنون در خارج از کشور بسر می برد اما در بازگشت به ایران تکلیف تیم را مشخص خواهد کرد و اگر وضعیت به مانند فصل گذشته باشد به احتمال قوی عطای تیمداری را به لقایش خواهد بخشید. و در این درحالی است که استادیوم شهدای هفتم تیر بابل مورد بازسازی قرار گرفته و آماده میزبانی از تیم خونه به خونه در فصل آتی بازی ها است.

دیدگاه‌ها