کد خبر : 1609672 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 09:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت تبریزی ها از عملکرد ضعیف سیدی

یوسف سیدی بازیکنی که با حواشی زیاد از تراکتور به ماشین سازی رفت، پس از نمایش نامناسب زیرتیغ انتقاد مسئولین و کادرفنی قرار گرفت.

عصبانیت تبریزی ها از عملکرد ضعیف سیدی

به گزارش "ورزش سه"، یوسف سیدی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی پس از حضوری کوتاه در تراکتورسازی با نمایشی که برای کادرفنی قابل قبول نبود از جمع سرخ‌های تبریزی کنار گذاشته شد و از آنجا به ماشین سازی دیگر تیم این شهر رفت.


او پس از پوشیدن پیراهن ماشین سازی باز هم نتوانست آنطور که باید و شاید نظر مهاجری را به خود جلب کند و اکثر اوقات مصدوم بود یا با عملکرد ضعیف خود مورد انتقاد هواداران و مسئولین این تیم قرار میگرفت. سیدی در دیدار حساس ماشین سازی مقابل سپاهان که به نوعی برای تراکتور هم اهمیت بالایی داشت در مقابل این تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم با توجه به عملکرد نامناسب و ضعیفش مهاجری را مجبور کرد که او را از زمین مسابقه بیرون کشیده و بازیکن دیگری را جانشینش کند.


سیدی فرصت های نابی که به او داده شد را یکی پس از دیگری از بین برد و بیشتر از آنکه به فکر فوتبال باشد در فضای مجازی مشغول است تا جایی که حتی مسئولین و مالک باشگاه هم از این موضوع عصبانی هستند و احتمالا اگر همین عملکرد در دو بازی آینده ماشین سازی برای او تکرار شود دیگر نام او را باید به عنوان اولین بازیکن در لیست مازاد ماشین سازی دید.

دیدگاه‌ها