کد خبر : 1614540 | 08 خرداد 1398 ساعت 17:20 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد بالای بایرن مونیخ برای ستاره یوونتوس

باشگاه بایرن مونیخ تابستان پیش رو، شانس خود را برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس امتحان خواهد کرد.

پیشنهاد بالای بایرن مونیخ برای ستاره یوونتوس

به  گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در پالرمو بود که به شهرت رسید و سپس راهی یوونتوس شد. او در چند سال اخیر حضوری پرنوسان در یووه داشته و برخی مواقع ستاره اول تیمش بوده و برخی مواقع نیز روی نیمکت، تماشاگر بازی هم تیمی هایش بوده است. فصل جاری و با ورود رونالدو، نقش دیبالا در یوونتوس کمتر از گذشته نیز شده است و برخی معتقدند او تحت تاثیر رونالدو افت کرده است.

 

 

1403941

 

 

دیبالا در تیم ملی آرژانتین نیز زیر سایه مسی قرار دارد. او 19 بازی ملی انجام داده و تنها یک گل برابر مکزیک در دیداری دوستانه به ثمر رسانده است.

 

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ خود را آماده ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی به یوونتوس برای جذب پائولو دیبالا می‌کند.

طبق این گزارش مدیران باشگاه یوونتوس اما قصد ندارند به این راحتی ستاره آرژانتینی‌شان را از دست بدهند و تنها در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی با جدایی وی موافقت خواهند کرد.

 

 

1400251

 

 

این مهاجم 25 ساله که از او به عنوان بزرگترین بازنده یوونتوس پس از آمدن کریستیانو رونالدو به این تیم یاد شده است، در فصل اخیر تنها 10 گل برای بانوی پیر به ثمر رساند که این ضعیف‌ترین آمار گلزنی وی از زمان پیوستنش به یوونتوس در سال 2015 بوده است.

دیدگاه‌ها