کد خبر : 1614721 | 09 خرداد 1398 ساعت 11:55 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

جام هایی که از دست مسلمان پرید (عکس)

چه موقعیت هایی که بازیکنان شاخص و تاثیرگذار به خاطر رفتارهای اشتباهشان از دست می دهند و در ادامه چاره ای جز افسوس خوردن برای آنها باقی نمی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این بازیکنان محسن مسلمان است. بازیکنی که اگر در پرسپولیس می ماند الان کلکسیون افتخارات دوران بازیگری اش رنگین تر بود اما رفتاری از خود بروز داد که برانکو چشم به روی همه خوبی های او ببندد و در نهایت او را از لیست کنار بگذارد که ماحصل این رفتار از دست دادن چند جام طلایی بود.  

 

محسن که بعد از جدایی از پرسپولیس راه ذوب آهن را در پیش گرفت در این تیم هم روزهای خوبی نداشت و بعد از انتخاب سپاهان هم شاهد نیمکت نشینی او هستیم. چهره او در بازی دیشب شادمان بود در حالی که تصور می کردیم از این اتفاق ناراحت و مغموم باشد. این رفتار کمکی به بازگشت محسن مسلمان به روزهای خوبش نخواهد کرد. روزهایی که در پرسپولیس یکی از مهره های کلیدی بود و پاس آخر را می داد. قطعا این بازیکن خوب می تواند بار دیگر روزهای خوب خود در پرسپولیس را تکرار کند به شرطی که برای بازی کردن عطش داشته باشد و برای بازی کردن تمرین کند.

 

برانکو دست از مسلمان شست. امید نمازی و علیرضا منصوریان به نتیجه ای برای بازی دادن به محسن مسلمان نرسیدند و امیر قلعه نویی هم در حال حاضر برنامه ای برای بازی دادن به این بازیکن ندارد. دلایل این اتفاق را محسن مسلمان باید از خود سوال کند. آنوقت است که در صورت دوست داشتن خویش مسیر روزهای خوب در پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد و بار دیگر تبدیل به همان بازیکن کلیدی پرسپولیس خواهد شد.

 

فوتبال به آخر نرسیده است و محسن مسلمان می تواند دوباره برگردد به شرطی که از نیمکت نشینی و وضعیتی که در حال حاضر دارد راضی به نظر نرسد و این چنین لبخند نزند.

 

مسلمان در بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی

 

 

دیدگاه‌ها