کد خبر : 1617564 | 24 خرداد 1398 ساعت 13:25 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

او راننده اتوبوس است تراکتور را هم می راند

نصرتی: بازیکنان برای دنیزلی جانشان را می دهند

بازگشت مصطفی دنیزلی به فوتبال ایران و این بار به عنوان سرمربی تراکتور می تواند به جذابیت های لیگ برتر فوتبال ایران اضافه کند چرا که او یک مربی با رویکرد تهاجمی و البته محبوب است.

نصرتی: بازیکنان برای دنیزلی جانشان را می دهند

به گزارش" ورزش سه" یکی از محبوب ترین مربیان خارجی فوتبال ایران بازگشته است. مصطفی دنیزلی که هدایت تیم های پاس تهران و پرسپولیس را در مقاطع مختلف به عهده داشت با تراکتورسازی تبریز به توافق رسید تا سال آینده رقابت فوق العاده جذابی برای کسب عنوان قهرمانی شکل بگیرد. محمد نصرتی بازیکنی است که در هر سه مقطع حضور دنیزلی در ایران با او کار کرده است. او در پاس تهران و دوبار هم در پرسپولیس بازیکن این سرمربی باتجربه ترکیه ای بوده است. نصرتی درباره حضور مجدد دنیزلی در فوتبال ایران گفت:« خیلی خبر خوبی بود و  واقعا خیلی خوشحالم که او به فوتبال ایران بازگشته است. دنیزلی در فوتبال شخص من یکی از تاثیرگذارترین مربیان بوده و فکر می کنم در میان بازیکنان هم نسل من خیلی ها که با او کار کرده باشند چنین نظری دارند.» او درباره این مربی محبوب در فوتبال ایران گفت:« او مربی است که شاید خیلی اهل حرف زدن نباشد اما  طوری رفتار می کند که ناخودآگاه تحت تاثیرقرار گرفته و از او یاد می گیرید. من دوست دارم یک نکته ای را اینجا درباره چند تا از بازیکنان تیم پاس که او اخراجشان کرد بگویم. همین بازیکنان بعد از چند وقت زنگ می زدند و حال دنیزلی را می پرسیدند. این خیلی موضوع مهمی است و شاهد هستیم که حتی بازیکنانی که کنار گذاشت خیلی کم علیه اش مصاحبه کردند.»


بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به مدیریت قوی دنیزلی در تیم گفت:« او همیشه تلاش می کرد که تیم را به معنای واقعی یک "تیم" نگه دارد. در هتل همیشه بچه ها را کنار هم می نشاند تا حس تیم بودند داشته باشیم و این خیلی در انسجام تیم و بازی های خوبی که تیم های او انجام می دادند نقش داشت.»


مدافع تیم های پاس و پرسپولیس با اشاره به تفکرات تهاجمی دنیزلی هم گفت:« او فقط دنبال فوتبال تهاجمی است و یادم هست وقتی تیمی با یک مهاجم بازی می کرد از مدافعان می خواست که جلو بروند و تنها یکی دو بازیکن را عقب نگه می داشت. ما در پاس تا بازی یکی مانده به آخر شانس قهرمانی بودیم اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم قهرمان شویم. در جام باشگاه های آسیا هم عالی بودیم اما متاسفانه همانطور که گفتم مشکلات آخر فصل نگذاشت این اتفاق بیفتد. با این حال من معتقدم که یک مربی بزرگ علاوه بر فوتبال به بازیکن درس زندگی هم می دهد و دنیزلی دقیقا چنین مربی است. رابطه او با بازیکنان مثل رابطه پدر و فرزند می ماند و به همین خاطر است که بازیکن ها دوست دارند جانشان را هم برای او و تیم بگذارند.»

 

1326536


نصرتی درباره اینکه دنیزلی نتوانست در فوتبال ایران با وجود نمایش تهاجمی تیم هایش به مقام قهرمانی برسد هم گفت:« به نظر من درست است که تیم های او قهرمان نشدند اما کارهایی کرد که ارزشش کمتر از قهرمانی نبود. ما در جام باشگاه های آسیا بهترین بازی ها را کردیم و در لیگ هم نایب قهرمان شدیم.»


بازیکن سابق تراکتورسازی درباره حضور این مربی در تبریز و آینده این تیم گفت:« فکر می کنم اگر او ابزار لازم را داشته باشد و بازیکنانی که می خواهد بگیرد و بازیکنان خوب تیم حفظ شوند چرا که نه؟ دنیزلی می تواند با تراکتور قهرمان شود. به شخصه به مسئولان تراکتورسازی به خاطر این انتخابشان تبریک می گویم چرا که دنیزلی شناخت خیلی خوبی از فرهنگ ما داشته و ایران را خیلی دوست دارد. مربیانی مثل برانکو و دنیزلی به فوتبال ما می توانند کمک کنند و امیدوارم استراماچونی هم بتواند در چنین شرایطی کار کند.»


نصرتی در آخر درباره دنیزلی افزود:«دوست دارم یک موضوع جالب را بگویم اینکه دنیزلی عاشق رانندگی است و باشگاه تراکتور دیگر نیازی نیست برای او راننده استخدام کند. دنیزلی حتی پشت اتوبوس هم می نشیند و اتوبوس را می راند و من فکر می کنم با تراکتور هم می تواند...»

دیدگاه‌ها