کد خبر : 1617804 | 25 خرداد 1398 ساعت 14:26 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید رئال، من را با مسی مقایسه نکنید

تاکه فوسا کوبو، ستاره 18 ساله ژاپنی روز گذشته رسما به رئال مادرید پیوست.

خرید جدید رئال، من را با مسی مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، این پدیده 18 ساله ژاپنی فوتبالش را از آکادمی لاماسیای بارسلونا آغاز کرد ولی سال 2015 یکی از دلایل محرومیت بارسا از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی بود. سران بارسا در جذب تاکه فوسا کوبو و چند بازیکن دیگر، قوانین را زیر پا گذاشته بودند و به همین دلیل نیز دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند.

 

 

1413137

 

 

در حالی که بارسا تلاش داشت تا کوبو را بار دیگر به خدمت بگیرد، این رئال بود که پیش‌دستی کرد و روز گذشته انتقال او به جمع کهکشانی ها رسمی شد. کوبو که سالی یک میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت، فعلا قرار است برای تیم دوم باشگاه به میدان برود.

او که به مسی ژاپن معروف است، اکنون همراه تیم ملی کشورش در برزیل حضور دارد و خود را برای حضور در کوپا آمه ریکا مهیا می کند. 

 

کوبو در برزیل و در مصاحبه با خبرنگار مارکا گفت:« از پیوستن به رئال بسیار خوشحال و هیجان زده ام. کاملا آسوده خاطرم و با اینکه امروز هم یک روز عادی است ولی واضح است که از همیشه خوشحال تر هستم.»

 

مقایسه با مسی:« مسی در یک سطح دیگر است و نمی توانم خودم را با او مقایسه کنم هرچند که این مقایسه باعث افتخار من است. شاید من شبیه به مسی بازی کنم ولی من خودم هستم و نه هیچکس دیگر. جوان ترین بازیکن تیم ملی ژاپن در کوپا آمه ریکا هستم و اگر فرصت پیدا کنم، در زمین ارزش هایم را ثابت خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها