کد خبر : 1620113 | 05 تیر 1398 ساعت 13:28 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت دختر تکواندوکار از قهرمانی کشور

بازگشت کیمیا علیزاده به شیاپچانگ بعد از یک سال

تنها مدال آور تاریخ ورزش بانوان ایران در المپیک بعد از یک سال دوری از میادین از ماه دیگر به شیاپچانگ برمی گردد.

بازگشت کیمیا علیزاده به شیاپچانگ بعد از یک سال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حدود یک سال از دوری کیمیا علیزاده از میادین می گذرد، این تکواندوکار تمرینات خود را به صورت جدی دنبال می کند. مدال آور المپیکی ورزش زنان ایران سال گذشته در آستانه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رباط صلیبی پاره کرد و مجبور به دوری طولانی مدت به خاطر چند عمل جراحی شد.


کیمیا علیزاده زیر نظر همسرش تمرینات بدنسازی را از ماهها قبل آغاز کرده و حالا از بازگشت خود به شیاپچانگ خبر می دهد.


دختر تکواندوکار ایرانی در این باره گفت: از اردیبهشت ماه تمریناتم را به صورت حرفه ای شروع کردم. بعد از بازتوانی‌هایی و فیزیوتراپی‌هایی که انجام دادم، حالا شرایط بهتری دارم. الان در اردوی تیم دانشجویان هستم، اما به این مسابقات اعزام نمی شوم. من کارم را از قهرمانی کشور استارت می‌زنم.


وی درباره وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیتم رفع شده است. هم از نظر جسمی و روانی به شرایط ایده آل رسیدم.۱۳ مرداد مسابقات قهرمانی کشور هست و استارت مسابقات از آن موقع می خورد.


همچنین مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره وضعیت کیمیا گفت: بالاخره باید از یک جا کیمیا را باید وارد گردونه می کردیم. اردوی تیم دانشجویان برایش خیلی خوب بود. استراحت یک ساله برای او لازم بود، اما احتمالا در مسابقات قهرمانی کشور و در لیگ شرکت خواهد کرد. باید از چنین قهرمانانی حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها