کد خبر : 1620467 | 07 تیر 1398 ساعت 13:22 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاتریک ویرا، گزینه اول سرمربی‌گری نیوکاسل

باشگاه نیوکاسل از پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال، به عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست سرمربی‌گری این تیم و جانشینی رافا بنیتس نام برده است.

پاتریک ویرا، گزینه اول سرمربی‌گری نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش روزنامه انگلیسی سان، باشگاه نیوکاسل بعد از جدایی سرمربی‌اش رافا بنیتس این روزها به دنبال جانشین او می‌گردد و نام پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال و سرمربی فعلی باشگاه فرانسوی نیس به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او مطرح شده است.

 

1415735

 

بر اساس این گزارش، پاتریک ویرا که در حال حاضر سکان هدایت نیس را در دست دارد در پاسخ به این خبرها گفته است مایل است با نیوکاسل درباره احتمال به دست گرفتن سکان هدایت این تیم صحبت کند.

 

با اینکه نیوکاسل فعلا با هیچیک از نامزدهایش مذاکره نکرده ولی نام ویرا در صدر فهرست این نامزدها قرار دارد. ویرا با رو آوردن به دنیای مربی‌گری شروع خیلی خوبی داشته و همین باعث شده نیوکاسل علاقه زیادی به همکاری با او پیدا کند.

 

اما سان می‌گوید پاتریک ویرا برای قبول پست سرمربی‌گری نیوکاسل نگرانی‌هایی هم دارد. چرا که او شاهد بوده که رافا بنیتس چندی پیش به دلیل آنچه عدم وجود جاه‌طلبی در باشگاه و رئیسش مایک اشلی اعلام کرد از این باشگاه خارج شد.

 

1415734

 

از سوی دیگر سان می‌گوید در سال 2015 زمانی که پاتریک ویرا به عنوان مربی تیم زیر 21سال منچسترسیتی فعالیت می‌کرد هم مدیران نیوکاسل با او برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم‌شان صحبت کرده بودند ولی در نهایت استیو مک‌لارن را به عنوان سرمربی نیوکاسل انتخاب کردند.

 

دیدگاه‌ها