کد خبر : 1622454 | 17 تیر 1398 ساعت 13:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو و بیل، دو قربانی رئال مادرید برای خرید پوگبا

براساس گزارش ها رئال مادرید آماده است تا برای به خدمت گرفتن پل پوگبا، ایسکو یا گرت بیل را به عنوان بخشی از این انتقال راهی منچستر کند.

ایسکو و بیل، دو قربانی رئال مادرید برای خرید پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو ادعا کرد که رئال مادرید مایل به پرداخت 80 میلیون یورو برای به خدمت گیری هافبک فرانسوی منچستر یونایتد است.


همچنین آنها آماده اند تا به عنوان بخشی از این قرارداد ایسکو یا گرت بیل را به منچستر یونایتد واگذار کنند. رئال مادرید به ویژه امیدوار است که قرار دادن ایسکو در این پیشنهاد منچستر را به انجام این معامله مجاب کند.

 

1391261

 

در روز های گذشته خبرها حاکی از آن بود که پل پوگبا بعد از سپری کردن فصلی سخت با منچستر به دنبال جدایی از این باشگاه است. 

 

پوگبا در اولین فصل حضورش در منچستر یونایتد شروع امیدوار کننده ای داشت و به همراه این باشگاه موفق به قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه انگلیس شد.

 

1412672


 اما اختلاف او با ژوزه مورینیو به نیمکت نشینی اش منجر شد. هرچند با حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ، این هافبک فرانسوی تا اندازه ای به روزهای خوبش برگشت اما باز هم نتواست روزهای خوبش در یوونتوس را تکرار کند و اکنون به دنبال ترک الدترافورد است.


منچستر سه فصل پیش با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی جهان پل پوگبا را در ازای 89 میلیون پوند از یوونتوس به خدمت گرفت و بنظر نمی‌رسد به سادگی حاضر به جدایی این بازیکن باشد.

 

دیدگاه‌ها