کد خبر : 1622583 | 17 تیر 1398 ساعت 21:48 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا امیدواتر از همیشه؛

فوری؛ واکنش PSG به غیبت عجیب نیمار

نیمار بدون اطلاع در تمرین امروز پاری سن ژرمن غیبت کرده و باشگاه فرانسوی قصد دارد وی را جریمه کند.

فوری؛ واکنش PSG به غیبت عجیب نیمار

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در مورد آینده نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن روز به روز پیچیده تر می شود و بعد از انتشار اخباری در مورد احتمال بازگشت وی به بارسلونا، این بازیکن امروز در تمرینات خود بدون اطلاع به مسئولان باشگاه غایب بوده که این موضوع واکنش باشگاه فرانسوی را در پی داشت.

 

1406761

 

پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای مدعی شد از رخ دادن این اقدام متاسف شده و در این مورد اقدامات مناسب انجام خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که ناصر الخلیفی چندی قبل از رویکرد برخی ستاره های این تیم انتقاد کرده و مدعی شد هر بازیکنی مشکل دارد می تواند پاری سن ژرمن را ترک کند.

 

بارسلونا حالا بیش از گذشته در تلاش برای جذب دوباره نیمار است و با توجه به مشکلات احتمالی پیش رو بین این ستاره برزیلی و باشگاه پاری سن ژرمن، شانس بازگشت او به نوکمپ بیشتر از همیشه شده است.

 

نیمار دو سال قبل و در هنگام ترک بارسلونا نیز دچار مشکلاتی با این باشگاه شده و حتی کار آنها به دادگاه هم کشیده شد و حالا به نظر می رسد احتمالا این مورد در هنگام جدایی از پاری سن ژرمن هم تکرار خواهد شد.

 

 البته پدر نیمار مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن از سال قبل می دانست که نیمار در تاریخ 15 جولای به تمرینات اضافه می شود زیرا 12 و 13 جولای در سائوپائولو و در بنیاد خود برنامه دارد.

دیدگاه‌ها