کد خبر : 1622933 | 19 تیر 1398 ساعت 13:35 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسی، غایب بزرگ تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا

درحالیکه در تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا 2019 که از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام شد نام پنج ستاره برزیلی دیده می‌شود، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی غایب بزرگ این لیست است.

مسی، غایب بزرگ تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، کنمبول، تیم منتخب رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 که در کشور برزیل برگزار شده و با قهرمانی این تیم به پایان رسید، اعلام کرد. اما نکته جالب توجه این تیم منتخب عدم حضور لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانیتی در این تیم منتخب است.

 

1418420

 

این در حالی است که در تیم منتخب کنمبول پنج ستاره برزیلی حضور دارند. برزیلی که در فینال این تورنمنت که در استادیوم مشهور ماراکانای این کشور برگزار شد با پیروزی 3-1 مقابل پرو جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 

آلیسون در پست دروازه‌بان، دنی آلوس در پست دفاع راست، تیاگو سیلوا در پست دفاع وسط، آرتور در پست هافبک و اورتون سوارس در پست مهاجم، پنج برزیلی‌ای هستند که در این تیم منتخب حضور دارند.

 

خوزه خیمنز، بازیکن اروگوئه‌ای در پست دفاع راست، میگل تراکوی پرویی در پست دفاع چپ، لئوناردو پاردس آرژانتینی در پست هافبک، آرتور ویدال شیلیایی در پست هافبک، و خامس روریگز کلمبیایی و پائولو گوئرروی پرویی در خط حمله، دیگر نفرات تیم منتخب کوپا آمه‌ریکا هستند.

 

تنها آرژانتینی حاضر در تیم منتخب کنمبول، لئوناردو پاردس است و نام مسی در این فهرست به چشم نمی‌خورد. به نظر می‌رسد انتقادهای تند مسی نسبت به کنمبول در عدم راه‌یابی او به این تیم منتخب بی‌تاثیر نبوده است.

 

دیدگاه‌ها