کد خبر : 1623949 | 24 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: امیدوارم ساری بازی لالانا را ندیده باشد

یورگن کلوپ، از عملکرد آدام لالانا در بازی دوستانه دیروز لیورپول تقدیر کرده و او را مهره مناسبی برای بازی در پستی دانست که از آن به عنوان پست جرجینیویی یاد کرد.

کلوپ: امیدوارم ساری بازی لالانا را ندیده باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف بردفوردسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-1 شکست دهد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از بازی از عملکرد شاگردانش و به خصوص آدام لالانا تقدیر کرد و گفت لالانا برای بازی در پستی که از آن به عنوان پست جرجینیویی یاد کرد مهره مناسبی است.

 

لیورپول در خط میانی هافبک‌های برجسته‌ای مثل جردن هندرسون، جیمز میلنر، واینالدوم، فابینیو، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین دارد و لالانا در تلاش است در تمرینات پیش‌فصل لیورپول در رقابت با این هافبک‌ها خود را به کلوپ نشان داده و به یکی از هافبک‌های فیکس لیورپول تبدیل شود. لالانا فصل گذشته برای لیورپول تنها 16 بار به میدان رفته است.

 

1233235

 

کلوپ دیروز سیگنالی برای لالانا ارسال کرد و گفت او دارد خود را برای پست جدیدی معرفی می‌کند که شبیه نقشی است که جورجینیو در دوران ساری در چلسی بازی می‌کرده. این می‌تواند برای لالانا خبر خیلی خوبی باشد.

 

کلوپ در این باره گفت:" آدام بازیکنی است که می‌تواند در آن پست جورجینیویی خیلی خوب بازی کند. امیدوارم ساری این بازی‌ را ندیده باشد چون می‌ترسم برای جذب او پیشنهاد دهد".

 

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" آدام لالانا هم مثل همه ما به کمی شانس احتیاج دارد. اگر در فصل آینده مصدومیت به سراغ او نرود به نظر من فصل خوبی در انتظارش خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها