کد خبر : 1624489 | 26 تیر 1398 ساعت 13:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان تیم ملی با قدرت ادامه بدهند

دبیر: خادم و جدیدی به کشتی کمک کنند

قهرمان کشتی جهان و المپیک بعد از مدت ها دوری از کشتی امروز توانست در یک رقابت با سه نامزد دیگر به صندلی ریاست فدراسیون کشتی برسد.

دبیر: خادم و جدیدی به کشتی کمک کنند

به گزارش" ورزش سه" انتخابات فدراسیون کشتی امروز با حضور چهار نامزد نهایی برگزار شد و در نهایت چهره ای که انتظار می رفت به ریاست فدراسیون رسید. علیرضا دبیر در حالی که در دور دوم انتخابات توانست با برتری برابر رقیبش رئیس فدراسیون شود در پایان این انتخابات گفت:« این چیزی که اتفاق افتاد انشالله که صلاح خدا بوده است. امیدوارم بتوانیم واقعا خدمت کنیم چرا که فدراسیون کشتی جایی نیست که آدم بخواهد خودش را نشان بدهد.»


او افزود:« انشالله خدا کمک کند پرچم ایران را بالا ببریم چه در رده آزاد و چه فرنگی و در رده های مختلف سنی باید این اتفاق بیفتد. من ابتدا از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و سپس مدیران کل، دستگاه های اجرایی می خواهم که کشتی را فرزند کشور بدانند. کشتی ورزش ملی ما است مثل تکواندو در کره و یا بسکتبال در امریکا... مسئولان باید اینگونه به کشتی نگاه و از آن حمایت کنند تا کشتی بار دیگر به دوران طلایی اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد برگردد.»


دبیر همچنین گفت:« من تنهایی نمی توانم کاری انجام بدهم. اینجا منی وجود ندارد و ما هستیم. همه یکی هستیم و همه باید کمک کنند. کار اصلی فرآیند تصمیم سازی است که قرار است با یک کار تیمی انجام شود. از دوستان قبلی در فدراسیون و همچنین دوستانی که در بخش اجرایی جدید اضافه می شوند نیز نهایت استفاده را برای پیشرفت کشتی خواهیم کرد. همه باید کاری کنند که رضایت خدا در آن باشد و مردم هم راضی باشند. خدا کند که این اتفاق بیفتد.»


او در ارتباط با چهره هایی که تایید صلاحیت نشدند و تایید صلاحیت خودش هم گفت:« درباره جناب آقای خادم و آقای جدیدی باید بگویم که هر دو عزیز از بزرگان و قهرمان های ما هستند و در جهان و المپیک افتخارآفرینی کرده اند. مهم این است که همه ما آن ها را دوست داریم و به آن ها افتخار می کنیم. امیدوارم هر دو بزرگوار به ما در این مسئولیت مهمی که داریم کمک کنند. »

 

1400945


او اضافه کرد:« امیرخادم مربی و رئیس فدراسیون من و آقای جدیدی کاپیتان من بوده است. از این دو عزیز می خواهم به ما کمک کنند. همه نباید در فدراسیون باشند، ما باید کل کشتی را ببینیم و فدراسیون هم جزیی از آن است. درباره خودم باید بگویم اعضای مجمع واقعا لطف کردند اما بازهم می گویم نام ها کاری نمی توانند بکنند و این کار تیمی است و باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.»


او همچنین گفت:« ما کار سختی داریم و در آسیب شناسی که کردیم متوجه شدیم اوضاع کشتی خوب نیست.» دبیر در ارتباط با تغییراتی که اعمال می شود هم گفت:« باور کنید هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. کادرفنی که اکنون در رده های مختلف سنی و در رشته های آزاد و فرنگی هستند باید با قدرت به کارشان ادامه دهند. من می دانم تغییر در این مقطع چقدر می تواند ضربه بزند. کسانی که الان کار می کنند شناخته شده هستند و باید به کارشان محکم ادامه دهند. اینکه من به تنهایی تصمیم بگیرم، نیست. یک کمیته فنی قوی تشکیل خواهد شد و با نفرات جدید تصمیمات بهتری خواهیم گرفت. مدیر تیم های ملی و مربیان باید برنامه هایشان را بدهند. خوبی ماجرا این است که هم من آن ها را می شناسم و هم آن ها من را می شناسند. انشالله تصمیمی نمی گیریم که تیم دچاره لرزه و آسیب شود، تمام تلاشمان این است که با تدبیر و فکر آرام کار کنم.»


او در ادامه درباره کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت:« خدا هرکسی را طوری آزمایش می کند و فکر می کنم من را با آبرویم می آزماید. این یک آزمایش الهی بود و من راضی به رضای خدا هستم. موضوع انتخابات 25 روز وقت من را گرفت و در نهایت 14 ساعت وقت داشتم که بتوانم آرا را جلب و ارتباطاتی داشته باشم. مهم نیست چون تا خدا نخواهد حتما برگی از درخت نخواهد افتاد.»


دبیر همچنین در مورد اولین اقدامش بعد از رسیدن به ریاست فدراسیون گفت: «اولین کاری که می کنم به کربلا می روم و همه را دعا می کنم.»

دیدگاه‌ها