کد خبر : 1625925 | 02 مرداد 1398 ساعت 14:39 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک هفته فرصت برای بارسا، رئال و یوونتوس

تمدید یک ساله اسارت نیمار در زندان طلایی

انتقالی که به نظر می رسید بمب تابستانی فوتبال اروپا باشد، روز به روز غیرممکن تر از روز قبل می شود و نیمار حالا به ماندن در پس اس جی نزدیک تر از جدایی است.

تمدید یک ساله اسارت نیمار در زندان طلایی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اکیپ، اگر تا یک هفته پیش شانس نیمار برای جدایی از پی اس جی 70 درصد بود، حالا این احتمال به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. نیمار که به نظر می رسید برای جدایی از پی اس جی مصمم است و حتی قصد دارد از حضور در تمرینات خودداری کند، از دوشنبه هفته پیش به تمرینات بازگشت و با وجود غیبت در دو بازی دوستانه پی اس جی، نامش در فهرست این تیم برای تور چین گنجانده شده است و بدون مشکل راهی این اردوی تابستانی خواهد شد.

 

 

1421364

 

 

شکی نیست که ستاره برزیلی تمایلی برای ماندن در پی اس جی ندارد اما از سوی دیگر می داند که لجاجت با سران قطری پاری سن ژرمن، نه تنها کمکی به جدایی او نخواهد کرد که ممکن است از لحاظ مالی نیز به وی ضرر بزند و به همین دلیل در یک هفته اخیر سکوت کرده و مثل یک بازیکن حرفه ای خود را در اختیار پی اس جی قرار داده است.

نکته جالب اینکه توماس توخل(سرمربی پی اس جی) که تا یک هفته پیش از ماندنی شدن نیمار اطمینان نداشت و به نوعی به نظر می رسید این موضوع برایش اهمیت بالایی هم ندارد، در نشست خبری اخیر خود صراحتا تاکید کرد که دوست دارد نیمار فصل بعد نیز در پی اس جی بماند.

 

 

1289509

 

 

پی اس جی تنها یک هفته مهلت برای مشخص شدن وضعیت آینده نیمار تعیین کرده است. به این ترتیب که اگر تا 31 جولای(9 مرداد) پیشنهادی قابل توجه برای جذب نیمار دریافت کند، پروسه انتقال او را به جریان می اندازد؛ در غیر این صورت به طور اتوماتیک، نیمار بازیکن پی اس جی برای فصل بعد خواهد بود.

 

پی اس جی حاضر به معاوضه بازیکن برای انتقال نیمار نیست. این تنها استراتژی بارسا برای در اختیار گرفتن نیمار است که پی اس جی با قاطعیت آن را رد کرده است. پی اس جی پیشنهاد رئال برای معاوضه نیمار با خامس و گرت بیل را نیز رد کرده است و برای فروش ستاره برزیلی خود 222 میلیون یورو می خواهد. رقمی که در حال حاضر هیچ تیمی قادر به پرداخت آن نیست. گفته می شود به زودی مذاکراتی بین پدر نیمار و مدیر اجرایی یوونتوس نیز صورت خواهد گرفت ولی بعید است باشگاه ایتالیایی نیز قادر به برآورده کردن خواسته های پی اس جی باشد.

 

 

1421315

 

 

فصل جدید فوتبال فرانسه از 9 آگوست(28 مرداد) شروع خواهد شد و ناصر الخلیفی(مدیر باشگاه) هیچ تمایلی ندارد که با شروع لیگ، حواشی مربوط به نیمار، باعث برهم خوردن تمرکز ذهنی تیم شود. تنها یک هفته مهلت برای باشگاه های خواهان نیمار تعیین شده است و در غیر این صورت، یک سال دیگر اسارت ستاره برزیلی در زندانی طلایی به نام پاری سن ژرمن تمدید خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها