کد خبر : 1626204 | 04 مرداد 1398 ساعت 10:23 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

غول باواریا در انتظار زلزله‌ای هشت ریشتری

عصر جدید برای بایرن با کناره‌گیری اولی هوینس

نشریه بیلد مدعی شد اولی هوینس به زودی از سمت خود به عنوان رئیس بایرن مونیخ استعفا کرده و بازنشسته خواهد شد. اشپورت1 نگاهی به آینده بایرن و مخاطرات پیش روی این باشگاه پرداخته.

عصر جدید برای بایرن با کناره‌گیری اولی هوینس

 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آلمانی بیلد مدعی شد اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به زودی اعلام بازنشستگی کرده و از سمت خود به عنوان رئیس این باشگاه آلمانی کناره‌گیری خواهد کرد. اشپورت1 در گزارشی به بررسی تاثیر این کناره‌گیری بر بایرن مونیخ پرداخته و آن را برای بایرن هم فرصتی تازه دانسته و هم از آینده‌ای پرمخاطره برای این باشگاه خبر داده است.

 

1421843

 

اولی هوینس بعد از 30 سال به دست داشتن سکان هدایت بزرگترین باشگاه فوتبال آلمان به نقطه‌ای رسیده که خستگی مفرط و ناراحتی از عدم علاقه هواداران و سهامداران باشگاه به ریاستش، ادامه کار را برای او دشوار کرده است. در سالهای اخیر انتقادهای داخلی در باشگاه و انتقادهای رسانه‌ای از هوینس بسیار شدید بوده و پیرمرد سمج آلمانی در نهایت به این نتیجه رسیده که سن و سالش دیگر برای رویارویی با این حجم از انتقاد مناسب نیست و بهتر است راه بازنشستگی در پیش گیرد.

 

اشپورت1 سخنرانی عصبانی و خشمگین یوهانس باخمایر در جلسه سالانه مجمع عمومی باشگاه را اتفاقی می‌داند که هوینس را سرانجام به این نتیجه رساند که بهتر است از صندلی ریاست کناره‌گیری کند. هوینس در این سخنرانی به عنوان رئیسی که به دنبال نمایش‌های یک نفره است توصیف شده و به از بین بردن باشگاه از نظر مالی متهم شد. هوینس در حال گوش دادن به این سخنرانی بسیار عصبانی و درمانده به نظر می‌رسید.

 

1421840

 

هوینس بعد از آن سخنرانی بود که اعلام کرد این بایرن مونیخ، بایرن من نیست. گفته می‌شود هوینس یک شب بعد از آن اتفاق قصد داشته از سمت خود استعفا دهد. بیلد می‌گوید زمان موعود بالاخره از راه رسیده و هوینس قصد دارد در انتخابات آینده مجمع عمومی که در نوامبر 2019 برگزار می‌شود کاندید ریاست نشده و ریاست را به شخص دیگری واگذار کند.

 

1421842

 

اشپورت1 می‌گوید اختلافات هوینس با نایب‌رئیس باشگاه، کارل هاینتس رومینیگه چند ماه است شدت یافته و این هم یکی از دلایل دیگر تصمیم هوینس بوده است. وضعیت فعلی فوتبال و سرازیر شدن پولهای کلان شیخهای نفتی و اولیگارش‌های مالی هم از دیگر دلایلی بوده که هوینس را از اوضاع فعلی فوتبال دنیا دلسرد کرده است.

 

در صورت کناره‌گیری هوینس، بایرن با عصری تازه روبرو خواهد شد. باید دید بایرن بعد از هوینس با چه کادر مدیریتی‌ای به فعالیت ادامه خواهد داد و اولی هوینس چه آینده‌ای پیدا خواهد کرد؟

 

 

 

دیدگاه‌ها