کد خبر : 1626260 | 04 مرداد 1398 ساعت 15:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی

واکنش سرد زیدان به سوالات در مورد پوگبا

زین الدین زیدان این بار حاضر نشد به موضوع انتقال احتمالی پل پوگبا به رئال ورود کند.

واکنش سرد زیدان به سوالات در مورد پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد فردا آخرین بازی خود در تورنمنت چمپیونزکاپ را برابر اتلتیکو برگزار خواهد کرد. دیداری که یک دربی است و مثل همیشه حساست های خود را خواهد داشت.

 

 

Video thumbnail

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« به تمرینات خودمان ادامه می دهیم و هدف ما این است که برابر اتلتیکو نمایش خوبی در زمین داشته باشیم. معتقدم بازی خوبی خواهد شد. می دانم که اتلتیکو تیم خوب و باکیفیتی است و هر دو برای پیروزی خواهیم جنگید. ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد و فردا فرصت خوبی برای بازیکنان خواهد بود تا توانایی های شان را نشان دهند.»

 

مصدومیت آسنسیو:« همه ما شوکه هستیم و با او همدردی می کنیم. خیلی ها برای او پیغام های دلگرم کننده فرستاده اند و باید اعتراف کنم که مصدومیت وخیمی بود و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد. مارکو برابر آرسنال خوب بازی کرد ولی مصدومیتش برای همه گران تمام شد. جانشین آسنسیو؟ این مساله من را نگران نمی کند. بازیکنان خوبی در تیم دارم و زمانی که به مادرید برگردیم، در این مورد جدی تر فکر خواهیم کرد.»

 

گرت بیل:« او با ما تمرین می کند و در اختیار تیم است.»

 

 

1420346

 

 

پوگبا در رئال:« تمرکز و توجه من روی بازیکنانی است که اینجا در اختیار دارم. همین و بس.»

 

دروازه بان اول:« خواهید دید. گفته بودم که ایده من در این زمینه روشن و واضح است. کورتوا و کیلور ناواس باید همیشه آماده باشند.»

 

پیوستن قرضی سبایوس به آرسنال:« نه اینکه او به کار رئال نمی آمد؛ بلکه هدف من از انتقال او این بود که بیشتر بازی کند. سبایوس بازیکن خوبی است و حیف بود در رئال نیمکت نشین باشد. او حالا در آرسنال بیشتر بازی خواهد کرد و این به نفع اوست.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها