کد خبر : 1626533 | 05 مرداد 1398 ساعت 18:18 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پی اس جی 1 (5)- 1 (6) اینتر؛ اولین پیروزی با کونته

اینتر و پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه در جریان بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و در ضربات پنالتی اینتر پیروز شد.

پی اس جی 1 (5)- 1 (6) اینتر؛ اولین پیروزی با کونته

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در دو بازی قبلی خود مغلوب یونایتد و یوونتوس شده بود، امروز با گل دقیقه 94 لونگو از شکست برابر پاری سن ژرمن گریخت و در نهایت در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد.

 

بازی با حملات اینتر آغاز شد و در دقیقه 10 اسپوسیتو در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او توسط آرئولا دفع شد.

 

در دقیقه 18 این بار پریشیچ با دروازه پاری سن ژرمن تک به تک شد اما بر هم خوردن تعادل وی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

1422220

 

1422221

 

اما در ادامه پی اس جی کنترل بازی را در دست گرفته و در اواخر نیمه اول به گل رسید. روی ارسال یک کرنر تیمو کهرر موفق شد با ضربه سر دروازه اینتر را باز کند.

 

در اواخر نیمه اول امباپه با حرکت خوب خود تیمش را صاحب فرصت کرد اما حضور به موقع هندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد و نیمه نخست با برتری 0-1 پاری سن ژرمن به پایان رسید.

 

اینتر در اوایل نیمه دوم تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه پریشیچ با مهار آرئولا همراه شد و در ریباند خود وی توپ را به بیرون زد.

 

1422222

 

در ادامه ادینسون کاوانی در موقعیتی تک به تک می توانست برتری تیمش را دو برابر کند اما سنگربان اینتر این موقعیت را مهار کرد.

 

در اوقات اضافی و در حالیه به نظر می رسید پاری سن ژرمن پیروز میدان است، لونگو مهاجم اینتر با یک ضربه دقیق گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در ضربات پنالتی اینار 5-6 پی اس جی را مغلوب کرده و پیروز این دیدار دوستانه شد.

دیدگاه‌ها