کد خبر : 1627482 | 11 مرداد 1398 ساعت 09:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: پیوستن دنی آلوس به سائوپائولو برزیل

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار برزیلی که چندی پیش از پاری سن ژرمن جدا شده بود با عقد قراردادی رسمی به باشگاه سائوپائولو برزیل پیوست.

رسمی: پیوستن دنی آلوس به سائوپائولو برزیل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه برزیلی سائوپائولو تایید کرد که با عقد قراردادی رسمی، دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار برزیلی که چندی پیش از پاری سن ژرمن جدا شده بود را به خدمت گرفته است. قرارداد آلوس با سائوپائولو تا سال 2022 امضا شده است.

 

1423340

 

آلوس 36ساله که اولین بار در سال 2002 از برزیل به اروپا منتقل شده و به سویا پیوسته بود این روزها بازیکن آزاد بود. آخرین باشگاه آلوس در اروپا PSG بود که او به مدت دو سال با پیراهنش بازی کرده بود.

 

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن دنی آلوس به بارسلونا یا چند تیم لیگ برتری هم مطرح شده بود ولی او سرانجام تصمیم گرفت به کشورش بازگردد. آلوس قصد دارد با درخشش در برزیل جایگاه خود در تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را تضمین کند.

 

انتقال آلوس به  سائوپائولو با انتشار ویدیویی در حساب توییتری این باشگاه اعلام شده. آلوس در این ویدیو از هیجان خود برای بازگشت به کشورش و بازی در تیمی که از کودکی هوادار آن بوده می‌گوید. آلوس در این ویدیو می‌گوید:" من می‌توانستم تیم دیگری را انتخاب کنم ولی تصمیم گرفتم به برزیل برگردم و در کشورم و کنار مردمم بازی کنم. در باشگاهی که دوستش دارم. باورکردنی نیست ولی من اینجا هستم".

 

1423339

 

باشگاه سائوپائولو در حساب توییتری خود اعلام کرد که دنی آلوس از فصل آینده با پیراهن شماره 10 این باشگاه به میدان خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها