کد خبر : 1627568 | 11 مرداد 1398 ساعت 17:27 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاکاشویلی: چرا انقدر هیجان بخاطر برد استقلال هست؟

هافبک گرجستانی ماشین‌سازی می‌گوید نباید به شکست در بازی دوستانه برابر استقلال تا این اندازه اهمیت داده شود.

کاکاشویلی: چرا انقدر هیجان بخاطر برد استقلال هست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، کاخابر کاکاشویلی که در لیگ شانزدهم برای ماشین‌سازی بازی می‌کرد و بعد از آن در گسترش فولاد تبریز حضور داشت، با گذشت دو سال مجددا به ایران آمده تا دوباره برای سبزقباهای آذربایجان به میدان برود.

 

* استقلال تیم کاملی است

استقلال تیم خود را کامل کرده است و نشان دادند که دوران آماده سازی خود را هم تمام کرده‌اند و آماده شروع لیگ هستند؛ آنها همیشه یکی از تیم‌های مدعی در لیگ ایران بوده‌اند و بازی مقابل چنین تیم‌هایی همیشه سخت است.

 

* ماشین‌سازی هنوز آماده نیست

کادر فنی در این دیدار تلاش می‌کردند نفراتی را که می‌خواهند به تیم بیاورند را امتحان کنند؛ بازی با استقلال نیز فرصت خیلی خوبی بود تا این بازیکنان تحت فشار بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند؛ ماشین‌سازی هنوز آماده نیست و ما دوران آماده‌سازی را بدون نفرات کامل به تازگی تمام کرده‌ایم و بدن‌های ما هنوز به شرایط نرمال نرسیده است.

 

* مگر لیگ شروع شده است؟

همه سوال می کنند که چرا به استقلال باختید و من هم از آنها یک سوال داشتم که این سوال را از شما هم می‌کنم؛ مگر لیگ شروع شده است؟ دیدارهای آماده‌سازیِ قبل از لیگ چندان برای نتیجه‌ی برد و باخت مهم نیست ولی خبرنگاران می‌خواهند این دیدار تدارکاتی را همچون بازی لیگ برتر حساس نشان دهند.

 

مصاحبه از: حیران حیدری

دیدگاه‌ها