کد خبر : 1627881 | 13 مرداد 1398 ساعت 09:15 | 943 بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: اشتباه و فرصت‌سوزی، عامل شکست بایرن

نیکو کوواچ بعد از شکست 2-0 بایرن مونیخ مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان، اشتباهات و فرصت‌های از دست رفته را عامل اصلی این شکست غول باواریا دانست.

کوواچ: اشتباه و فرصت‌سوزی، عامل شکست بایرن

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان گفت از این شکست ناراحت و غمگین است. کوواچ به صراحت اعلام کرد که از عملکرد تیمش به هیچ وجه راضی نیست و اشتباهات متعدد و فرصت‌های از دست رفته را عامل شکست بایرن در این بازی دانست.

 

1423758

 

دورتموند با دو گلی که توسط پاکو آلکاسر و جیدون سانچو به ثمر رسید موفق شد بایرن را با حساب 2-0 شکست داده و مانع از رسیدن باواریایی‌ها به چهارمین قهرمانی پیاپی در سوپرجام آلمان شود.

 

کووواچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" شکی نیست که ما به خاطر شکست در بازی امروز ناراحت و غمگین هستیم. من معتقدم ما بازی قابل قبولی ارائه دادیم، البته بازی خیلی خوبی نداشتیم ولی رویهم‌رفته قابل قبول بودیم".

 

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" ما تیم برتر میدان بودیم ولی مرتکب دو اشتباه شدیم که دورتموند با استفاده از آنها توانست به گل برسد. ما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به همین علت بود که بازی را باختیم".

 

کوواچ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما در هفته چهارم روند آمادگی پیش‌فصل هستیم و این اولین بازی‌ای بود که همه بازیکنان اصلی ما توانستند 90 دقیقه بازی کنند. در چنین شرایطی نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشت. من از تیمم ناراضی نیستم ولی البته شکی نیست که ما امروز عملکرد عالی‌ای نداشتیم".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" ما باید از فرصت‌هایمان استفاده کرده و به دورتموند اجازه نمی‌دادیم بازی را آنطور که می‌خواست مدیریت کند. ما توپ را زیاد از دست دادیم و به حریف اجازه دادیم از ضدحمله‌ها نهایت استفاده را ببرد".

 

 

دیدگاه‌ها