کد خبر : 1627896 | 13 مرداد 1398 ساعت 10:24 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به خطای عجیب روی جیدون سانچو(عکس)

جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ که با خطای شدید روی جیدون سانچو، ستاره دورتموند باعث مصدومیت او شده بود می‌گوید در آن درگیری مقصر نبوده است.

اعتراض به خطای عجیب روی جیدون سانچو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند دیشب در سوپرجام آلمان به مصاف هم رفتند و زردپوشان دورتموند در این بازی با درخشش جیدون سانچو 2-0 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر بردند. اما یکی از جنجالی‌ترین لحظات این بازی خطای شدید جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن روی جیدون سانچو بود که اعتراض شدید هواداران دورتموند را به دنبال داشت.

 

1423775

 

جیدون سانچو، پدیده جوان و انگلیسی دورتموند ستاره بازی دیشب بود و با یک پاس گل و یک گل مهمترین نقش را در پیروزی زردپوشان دورتموند داشت. اما در دقیقه 75، شش دقیقه بعد از گل دوم دورتموند که توسط سانچو به ثمر رسید، جاشیوا کیمیچ، بازیکن بایرن در یک درگیری با سانچو با کف کفش روی پای سانچو پا گذاشت تا او به شدت مصدوم شده و پزشکان مجبور شوند پایش را باندپیچی کنند.

 

کیمیچ بعد از این خطا از سوی داور کارت زرد دریافت کرد ولی هواداران دورتموند که خطای کیمیچ را عمدی می‌دانستند از او بسیار عصبانی بودند و همچنان در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از این ستاره بایرن مونیخ مشغولند.

 

اما کیمیچ اتهامات عمدی بودن خطای خود را رد کرده و می‌گوید در آن صحنه سانچو مقصر بوده است. کیمیچ در این باره گفت:" موقعیت بدی بود. من می‌خواستم به توپ برسم و سانچو پایش را جلو گذاشت".

 

1423778

 

ستاره بایرن مونیخ در ادامه گفت:" با اینحال من به پای سانچو لگد نزدم. به خاطر همین از اینکه کارت زرد گرفتم عصبانی بودم چون قصد نداشتم از عمد روی پای سانچو پا بگذارم. اگر کارت قرمز می‌گرفتم آنقدر عصبانی می‌شدم که احتمالا بازی به جنجال کشیده می‌شد".

 

دیدگاه‌ها