کد خبر : 1627965 | 13 مرداد 1398 ساعت 14:36 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

احترام به رقیب یک اصل است؛

واکنش باشگاه پرسپولیس در پی توهین به لوگو

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به آنچه توهین علیه لوگوی این تیم قلمداد شده، واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس در پی توهین به لوگو

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته موضوع توهین به لوگوی تیم های سرخابی از سوی یک مجری و یک کمدین مطرح و در شبکه های اجتماعی بسیار دنبال شد. هواداران هر دو تیم پس از انتشار ویدیویی از سوی این دو، واکنش های تندی نسبت به تیم های یکدیگر نشان دادند و فضای زشتی را در رسانه های هواداری به وجود آوردند.

 

روز گذشته باشگاه استقلال از تحریم صداوسیما خبر داد و حالا باشگاه پرسپولیس نیز در اطلاعیه ای از «شکایت علیه یک کمدین» خبر داده است: «باشگاه پرسپولیس اقدام‌های خود برای پیگیری حقوقی و قضایی را از صبح امروز یکشنبه آغاز کرد و آن را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.»

 

همچنین در ادامه آمده است: «بی‌تردید چنین اظهار نظرهایی از سوی افرادی که جایگاه حقوقی خاصی هم ندارند، باعث آزردگی روح جامعه می‌شود چنانکه این بار، هواداران خوب پرسپولیس و بسیاری دیگر از هموطنان کشورمان را فارغ از تعصب‌های رنگی متاثر و غمگین کرد. چنین کنش‌هایی به طور قطع خدشه‌ای به بزرگی پرسپولیس وارد نمی‌سازد ولی باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود، آن را پیگیری می‌کند.»

 

همچنین باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه تاکید کرده است: «باشگاه پرسپولیس قبل از هر چیز بر این عقیده خود تاکید می‌ورزد که احترام به رقیبان یک اصل است و فوتبال باید محلی برای تمرین رقابت در کنار رعایت اخلاق، جوانمردی و عدالت باشد.»

دیدگاه‌ها