کد خبر : 1627981 | 13 مرداد 1398 ساعت 16:10 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی جام خوان گامپر؛ بارسلونا- آرسنال

دو تیم بارسلونا و آرسنال در چهار چوب جام خوان گامپر و از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند.

پیش بازی جام خوان گامپر؛ بارسلونا- آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، این جام از سال ۱۹۶۶ و برای بزرگداشت خوان گامپر فقید موسس باشگاه بارسلونا برگزار می شود.

 تا سال ۱۹۹۷ این جام به صورت چهارجانبه برگزار می شد اما بعد از آن به حالت تک بازی با دعوت از تیم های مختلف جهان برگزار می شود. باشگاه بارسلونا تا به حال توانسته ۴۱ بار این جام را از آن خود کند و نکته ی جالب در مورد این جام این که به جز بارسا تنها تیمی که موفق شده بیش از یک بار در این جام به قهرمانی برسد کلن آلمان بوده که در سال های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۱ موفق به فتح این جام شده.

 

 

Image result for joan gamper 2019

 

 

بهترین گلزن تاریخ این جام هم کسی نیست جز "لیونل مسی "با ۹ گل زده که علاوه بر این، رکورد زدن گل در شش دوره ی متوالی این جام را نیز از خود به جای گذاشته است. سوپر استاری که احتمالا امشب به دلیل طولانی شدن استراحت پیش فصل بعد از کوپا آمریکا، فقط شاهد رقابت هم بازیانش خواهد بود.
امشب هم دو تیم بارسلونا و آرسنال در حالی به مصاف هم می روند که آخرین باری که تیمی به جز بارسا موفق به فتح این جام شد به سال ۲۰۱۲ برمیگردد که سمپدوریا با نتیجه یک بر صفر مقابل بارسا پیروز و فاتح جام خوان گامپر شد.
بارسلونا با حفظ نفرات خود و خرید گریزمان از مدعیان اصلی این فصل فوتبال اسپانیا و اروپا محسوب می شود آرسنال هم با خرید هایی از قبیل سبایوس و نیکولاس پپه امیدوار به موفقیت در این فصل لیگ برتر است.


ترکیب احتمالی دو تیم اما به شرح زیر است:


بارسلونا: تراشتگن،لنگله،پیکه،آلبا،سمدو،بوسکتس،دی یونگ،راکیتیچ، دمبله،سوارز، گریزمان


آرسنال: لنو،چمبرز،سوکراتیس،مونرال،نایلز،ژاکا،گوندوزی،سبایوس،پپه،لاکازت و اوبامیانگ


این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ و در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می شود.

دیدگاه‌ها