کد خبر : 1628065 | 13 مرداد 1398 ساعت 21:32 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گواردیولا به انتقال مگوایر به یونایتد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است این فصل لیگ برتر مدعیان زیادی خواهد داشت.

واکنش گواردیولا به انتقال مگوایر به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی ساعتی قبل موفق شد در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داده و قهرمان سوپرکاپ انگلیس شود. گواردیولا ضمن تبریک به بازیکنانش فاصله دو تیم را تنها یک پنالتی ارزیابی کرده و مدعی شد این فصل مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیشتر از سال قبل خواهند بود.

 

گواردیولا گفت: اگر ما فقط فصل گذشته را در نظر بگیریم این فرضیه درست است و فقط ما و لیورپول مدعی قهرمانی خواهیم بود، اما من معتقدم تعداد زیادی مدعی برای فصل بعد وجود دارد. منچستر یونایتد باز خواهد گشت، آرسنال بازیکنان خوبی خریداری کرده، تاتنهام مثل همیشه پیش فصل خوبی داشته و البته چلسی نیز همیشه در بین مدعیان جای خواهد داشت.

 

1423944

 

من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و فقط سعی می کنم تیم خود را آماده کرده و برای پیروزی تلاش کنم، در ادامه خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

 

رویارویی با لیورپول در این مقطع بسیار مناسب بود زیرا ما آمادگی خود برای فتح عناوین در سال پیش رو را مورد سنجش قرار دادیم. در ضربات پنالتی پیروز شدیم اما ممکن بود ببازیم. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم اما بعد از اینکه در تغییر جریان بازی، توپ های بلند و دوئل ها موفق نبودیم.

 

امروز  ما یک پنالتی بیشتر از لیورپول وارد دروازه کردیم و شرایط مانند فصل گذشته بود که ما در کورس قهرمانی تنها یک امتیاز بیشتر از آنها کسب کردیم. به بازیکنانم تبریک می گویم و حالا هفته اول لیگ برتر پیش روی ماست.

 

لروی سانه؟ برداشت اول کادر پزشکی خوب نبود ما برای نظر پزشکان صبر می کنیم اما فکر می کنم او خوب خواهد شد.

 

هری مگوایر؟ هری مگوایر یک مدافع وسط درجه یک است. ما به جذب مگوایر علاقمند بودیم اما نتوانستیم مبلغ مورد نظر لستر را بپردازیم اما منچستریونایتد توانایی آن را داشت، به آنها تبریک می گویم."

دیدگاه‌ها