کد خبر : 1628067 | 13 مرداد 1398 ساعت 21:55 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی دانیم کجای کار هستیم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول علیرغم شکست برابر سیتی از نمایش تیمش راضی است.

کلوپ: نمی دانیم کجای کار هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل لیورپول در جریان سوپرکاپ جزیره و در حالیکه در نیمه دوم فرصت های مسلم گلزنی زیادی ایجاد کرد در نهایت در ضربات پنالتی مقابل سیتی شکست خورد. کلوپ معتقد است با توجه به شکست در ضربات پنالتی وی نباید از عملکرد تیمش ناراحت باشد.

 

کلوپ در اعتراض به برنامه فشرده بازی ها گفت: "در ایالت متحده و ورزش های آمریکایی ورزشکاران بازی های زیادی انجام می دهند اما آنها دوره استراحت طولانی مدتی دارند و هر ورزشکاری در جهان نیاز به استراحت دارد."

 

1424024

 

کلوپ در مورد این دیدار گفت: "کمترین چیزی که ما شایسته آن بودیم گل تساوی بخش بود، در ادامه یک مهار در ضربات پنالتی تکلیف بازی را روشن کرد و من نمی توانم ناامید شوم. عملکرد امروز مهمتر از کسب پیروزی بود، ما می دانیم که هنوز در سطح خوبی قرار داشته و می توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم.

 

عملکرد خوب بودی داشتیم و خصوصا در نیمه دوم بسیار موفق بازی کردیم. هر دو تیم پیش فصل مشابهی داشتند و من بعد از بازی با کوین دی بروین صحبت کردم و هر دو معتقد بودیم واقعا نمی دانیم در کجای کار قرار داریم.

 

در نیمه اول می توانستیم منظم تر بازی کنیم اما شانس هایی هم روی دروازه سیتی خلق کردیم. در نیمه دوم چندین مورد را تغییر دادیم اما در پایان به کمی شانس نیاز داشتیم؛ به منچسترسیتی تبریک می گویم."

 

 

دیدگاه‌ها