کد خبر : 1628254 | 14 مرداد 1398 ساعت 19:22 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ قاطع نیمار در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید

نیمار، ستاره جدایی طلب PSG، هرگونه احتمال انتقال به رئال مادرید در را رد کرده است.

پاسخ قاطع نیمار در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید


به گزارش "ورزش سه"، اخبار در مورد آینده نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن روز به روز در حال افزایش است اما طبق ادعای نشریه اسپانیایی اسپورت، اگرچه نیمار به شدت خواهان جدایی از تیم فرانسوی در این تابستان است، اما هدف او تنها بازگشت به بارسلونا بوده و وی علاقه ای به انتقال به رئال مادرید ندارد.

 

1423010

 

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز تقریباً دو سال است که در مورد انتقال نیمار با پدر وی در حال مذاکره است و بعد از ابراز تمایل این بازیکن به جدایی، شایعاتی در مورد احتمال انتقال قرضی او به برنابئو با حق خرید در تابستان بعدی از سوی نشریات اسپانیایی مطرح شده است.

 

اما به نظر می رسید نیمار مستقیما با مدیران PSG صحبت کرده و از آنها خواسته که هرگونه برنامه انتقال وی به رئال مادرید را منتفی کنند زیرا وی علاقه ای به بازی کردن برای رقیب دیرینه تیم سابق خود ندارد.

 

هدف نیمار تنها بازگشت به بارسلونا است و او از پاری سن ژرمن خواسته تا مذاکرات با بارسا را استمرار بخشند. اما باشگاه فرانسوی تنها در صورت ارائه پیشنهادی 222 میلیون یورویی (مبلغی که پاری سن ژرمن سه سال پیش به بارسا پرداخت کرده بود) حاضر است با همتای اسپانیایی خود وارد مذاکره شود و در غیر اینصورت نیمار حداقل باید برای یک فصل دیگر در پاری سن ژرمن باقی بماند.

دیدگاه‌ها