کد خبر : 1628286 | 14 مرداد 1398 ساعت 22:06 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

لیورپول سرسخت ترین حریف برای سیتی است

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، از کسب پیروزی در سوپرکاپ برابر لیورپول ابراز رضایت کرد.

لیورپول سرسخت ترین حریف برای سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها دیروز و در شرایطی که در نیمه دوم چند بار تا آستانه شکست پیش رفتند، در نهایت در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر لیورپول شده و اولین جام فصل را از آن خود کردند. حالا ایلکای گوندوغان از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرده اما معتقد است این فصل مدعیان زیادی برای کسب موفقیت در لیگ برتر وجود خواهند داشت.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "شروع بسیار خوبی بود. اینکه در اولین بازی رسمی فصل موفق به کسب پیروزی شویم و فصل را با کسب یک جام آغاز کنیم بسیار خوشایند است و طبیعتا ما از کسب برتری مقابل لیورپول خوشحال هستیم.

 

1424301

 

لیورپول یک حریف دشوار بود و من می توانم آنها را سرسخت ترین حریف ممکن برای سیتی بدانم. سیتی در دیدار دیروز در بهترین شرایط ممکن نبود و ما 100 درصد برای رویارویی با لیورپول آماده نبودیم. البته این شرایط در مورد لیورپول نیز وجود داشت و این بازی نشان داد رقابت نزدیکی بین دو تیم وجود دارد زیرا هم ما و هم لیورپول نشان دادیم کیفیت بالایی داریم.

 

اما من فکر می کنم حداقل چند مدعی دیگر کسب رتبه های بالای جدول در لیگ برتر در فصل پیش رو وجود داشته باشند و بنابراین معتقدم یک فصل هیجان انگیز در انتظار همه است."

دیدگاه‌ها