کد خبر : 1628507 | 15 مرداد 1398 ساعت 21:11 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام- نساجی؛ جدال ۲۳ در قائم‌شهر

سرمربی جدید فولاد در هشتمین مسابقه لیگ نوزدهم برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد تا تقابل جذابی را شکل دهد.

نکونام- نساجی؛ جدال ۲۳ در قائم‌شهر

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه در تالار شهر مشهد آغاز شد که ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند که در پی آن، بازی‌های حساس و تقابل برخی سرمربیان نامدار با تیم‌های سابق خود جالب توجه خواهد بود.

 

جواد نکونام که در نقل و انتقالات نیم‌فصل ۹۷-۹۶ نخستین تجربه سرمربیگری را در نساجی مازندران آغاز کرد و همراه این تیم راهی لیگ برتر شد، در دور رفت فصل گذشته هم هدایت این تیم پُرطرفدار را برعهده داشت ولی درنهایت به دلیل اختلاف با باشگاه از این تیم جدا شد و تا پایان لیگ هجدهم روی نیمکت  تیمی نبود.

 

این سرمربی جوان که در نقل و انتقالات نیم‌فصل سال قبل قرار بود به پیکان برود و در نهایت بیرون از حوزه مربیان بود، درنهایت با اتمام مسابقات، خیلی زود تکلیف تیم آینده خود را مشخص کرد و با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد بست تا جانشین افشین قطبی شود.

 

حالا نکونام بعد از نیم‌فصل دوری از مسابقات، با فولاد خوزستان آماده فصل جدید لیگ برتر شده و طبق قرعه‌کشی‌ای که امروز انجام شد، باید در هفته هشتم در استادیوم غدیر اهواز به مصاف نساجی مازندران، تیم سابق خود برود که تقابل او و باشگاه سابقش در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

 

البته تقابل جذاب نکونام با نساجی در هفته بیست و سوم لیگ برتر رخ خواهد داد؛ جایی که او درصورت ادامه همکاری با فولاد تا آن مقطع، باید دوباره به شهر خاطره‌انگیز قائم‌شهر برود و با نساج‌ها مواجه شود.

دیدگاه‌ها