کد خبر : 1628819 | 17 مرداد 1398 ساعت 15:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و وعده یک فصل باشکوه به هواداران رئال

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در پایان بازی با سالزبورگ گفت که تیمش فصل پیش رو کارهای بزرگی انجام خواهد داد.

زیدان و وعده یک فصل باشکوه به هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ششمین بازی پیش فصل خود به مصاف سالزبورگ رفت و موفق شد با یک گل پیروز شود. تک گل رئال را ادن هازارد به ثمر رساند. رئالی ها به خصوص در نیمه اول بازی مسلط و خوبی را به نمایش گذاشتند ولی در نیمه دوم، بیشتر تحت تاثیر میزبان قرار داشتند.

 

 

1424923

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی خوبی بود و راضی هستم. فصل پیش رو کارهای بزرگی انجام خواهیم داد ولی الان مهم این است که برنامه های پیش فصل خود را پیش ببریم. حالا یک بازی دوستانه با رم باقیمانده و سپس شروع لالیگا. به تدریج در حال آماده شدن هستیم و روز به روز هم بهتر می شویم. برابر سالزبورگ به مراتب بهتر از بازی های قبل بودیم.»

 

زیزو ادامه داد:« تلاش بازیکنان تحسین بر انگیز بود. سالزبورگ تیم خوبی است و بازی برابر این تیم ساده نبود. الان دیگر تیم کوچک در دنیای فوتبال نداریم. اگر در حد خودتان نباشید، شما را سخت جریمه خواهند کرد. جدی بودیم و البته در نیمه دوم حریف ما را تحت تاثیر قرار داد.

در مجموع از همه چیز راضی هستم. چیزی که در این فصل انتظار دارم، رقابت تا روز اخر برای همه جام هاست. می خواهم شرایط مان در طول فصل خوب باشد و با رقبا بجنگیم. اگر خوب رقابت کنیم، فصل بزرگی در انتظارمان خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها