کد خبر : 1629014 | 18 مرداد 1398 ساعت 20:26 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتور ملو:

همه در بارسلونا خواهان بازگشت نیمار هستند

آرتور، هافبک برزیلی بارسلونا ابراز امیدواری کرد نیمار در تابستان راهی نوکمپ شود.

همه در بارسلونا خواهان بازگشت نیمار هستند

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم دشواری بازگشت نیمار به بارسلونا، هنوز هم شایعات فراوانی در مورد احتمال رقم خوردن این انتقال جنجالی وجود دارد و آرتور که در اردوی تیم ملی برزیل نیز با نیمار همبازی است، مدعی شد همه در بارسلونا علاقمند به قطعی شدن این انتقال هستند.

 

آرتور گفت: "من درباره آینده نیمار با او صحبت نمی کنم زیرا نمی خواهم او را اذیت کنم. همه در مورد انتقال نیمار سوال می کنند اما من با او درباره مسائل دیگر صحبت می کنم.

 

1425197

 

نمی دانم نیمار به بارسلونا خواهد آمد یا نه، اما اینجا ما هستیم و بیایید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. فکر می کنم من، هواداران، بازیکنان و کل تیم می خواهند نیمار راهی بارسلونا شود زیرا او یک بازیکن شگفت انگیز است. من واقعا دوست دارم در کنار او به جز تیم ملی برزیل در بارسلونا هم بازی کنم. نیمار باید با خانواده اش صحبت کرده و کاری را که دوست دارد انجام دهد. من به عنوان دوست بهترین آرزوها را برای نیمار دارم و حرف بیشتری برای گفتن نیست."

 

قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا. "من فکر می کنم قهرمانی در کوپا آمه ریکا اعتماد به نفس زیادی به من داده است. ما مقابل تیم های ملی با کیفیتی بازی کردیم و به قهرمانی رسیدیم که این موفقیت اعتماد به نفس زیادی به من داده است."

 

آینده کوتینیو: "این انتخاب اوست و کوتینیو باید با خانواده خود صحبت کند. آرزوی من این است که کوتینیو در بارسلونا بماند زیرا او یک بازیکن بزرگ و یک دوست خوب برای من است. کوتینیو همانند همه ما سخت تلاش می کند و فکر می کنم او همه فاکتورهای لازم برای ماندن در بارسلونا را در خود دارد."

دیدگاه‌ها