کد خبر : 1629078 | 19 مرداد 1398 ساعت 09:53 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون می‌خواهد شگفتی این فصل باشد

شگفتی بزرگی در راه است. از همان شگفتی های ابدی.شاید تاثیر گذارتر از شگفتی آتالانتا در فصل گذشته سری آ و شاید کشنده تر از شگفتیِ لسترسیتی .

اورتون می‌خواهد شگفتی این فصل باشد

به گزارش "ورزش سه" ، لیورپول دو تیم پر طرفدار و با قدمت دارد. یکی اورتون و دیگری لیورپول ؛ یکی آبی و دیگری قرمز. اما هرگز تصور نمی کردم کارم به جایی برسد که وقتی حرف از بندر لیورپول می‌شود یاد اورتون بیفتم.


اورتون با آتش بازی ای  که در فصل نقل و انتقالات به راه انداخت ، خود را به عنوان تیمی جاه طلب معرفی کرد ، تیمی که با روحیه وایکینگی و کلی ستاره جدید و قدیمی راهی یک فصل پر تب و تاب میشود. اگر بخواهیم تیم دوم بندر لیورپول را در فصل گذشته مورد بررسی قرار دهیم ، میتوانیم به ستارگانی نام آشنا همچون پیکفورد( دروازه بان) ، کولمن(مدافع) دینیه(دفاع چپ) ، آندره گومز ( هافبک) ،سیگوردسون ( هافبک )، برنارد ( هافبک و وینگر تکنیکی) ، ریچارلیسون ( مهاجم) اشاره کنیم. شاید برای هواداران قانع اورتون حفظ این تیم میتوانست خبری خوش باشد اما اورتون حریص و هوس باز این فصل ما دست به کار ها و خرید های بزرگتری زد. آنها (فابین دلف )بازیکن نام آشنای انگلیسی که در تیم سیتی شاگرد گواردیولا بود را با قیمت ۸/۵ میلیون پوند به خدمت گرفتند. بعد از آن نوبت به پرواز رسید ، آنها (مویزه کین) جوان ایتالیایی را از یوونتوس با قیمت ۲۷/۵ میلیون پوند به خدمت گرفتند تا بیش تر و بیش تر مورد استقبال هواداران قرار بگیرند.


آنها در آخرین ثانیه ها هم دست از تلاش بر نداشتند و توانستند سبد پرستاره این فصل را سنگین تر کنند. انها با قیمت ۴۰ میلیون پوند (الکس ایوبی) جوان نیجریه ای را به خدمت گرفتند تا پرونده شیرین نقل و انتقالات ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برایشان  بسته شود. این همان اورتون است اما اینبار  قدرتمندتر ، جاه طلب تر و جذابتر .

 

هادی محبی

دیدگاه‌ها