کد خبر : 1629079 | 19 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن الکساندر آرنولد به رکورد مسوت اوزیل

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول که دیشب در بازی مقابل نوریچ پاس گل اول تیمش به نام او ثبت شد به رکورد پنج پاس گل در پنج بازی پیاپی لیگ برتر رسید.

رسیدن الکساندر آرنولد به رکورد مسوت اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول که فصل گذشته برای قرمزهای آنفیلد عملکردی خارق‌‌العاده داشت دیشب در اولین بازی فصل جدید هم نشان داد امسال هم قصد دارد یکی از ستاره‌های پرفروغ لیورپول باشد. روی گل اول لیورپول که با گل به خودی بازیکن حریف در دقیقه 7 بازی به ثمر رسید پاس این گل توسط آرنولد داده شد تا نام او به عنوان کسی که پاس گل اول لیورپول را داده ثبت شود.

 

1425273

 

آرنولد که در پست دفاع راست لیورپول بازی می‌کند فصل گذشته برای مرسی‌سایدی‌ها عملکردی خارق‌العاده داشت و با 12 پاس گل در لیگ برتر موفق شد رکورد تعداد پاس گلهای داده شده توسط یک مدافع را بشکند. آرنولد در پایان فصل گذشته در هر چهار بازی آخر لیورپول پاس گل داد تا فصل را با درخششی خارق‌العاده به پایان برساند. با پاس گلی که دیشب به نام آرنولد ثبت شد او بعد از مسوت اوزیل در سال 2015 اولین کسی است که در پنج بازی پیاپی لیگ برتر موفق به دادن پاس گل می‌شود.

 

آرنولد بعد از بازی دیشب گفت هدفش این است که امسال درخشش بیشتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد. او در این باره گفت:" دلم می‌خواهد برای تیمم خروجی بیشتری داشته باشم و پاس گلهای بیشتری نسبت به فصل قبل بدهم. ما مدافعین علاوه بر وظایف دفاعی هر وقت که بتوانیم جلو می‌رویم و در فاز حمله هم مشارکت می‌کنیم. ما دوست داریم کلین‌شیت‌های هر چه بیشتری ثبت کنیم و فصل پیش هم این کار را کردیم و کلین‌شیت‌های زیادی به نام خط دفاعی لیورپول ثبت کردیم ولی می‌توانیم از فصل پیش هم بهتر شویم".

 

ترنت الکساندر آرنولد  در ادامه گفت:" ما فصل گذشته عملکرد درخشان و خاصی داشتیم ولی حالا دیگر آن فصل تمام شده و امسال فصل دیگری است. باید روی فصل جدید تمرکز کنیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در جدول لیگ یک پله بالاتر رفته و قهرمانی را بدست بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها