کد خبر : 1629097 | 19 مرداد 1398 ساعت 10:43 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش وستهامی‌ها به اولین بازی آدریان در آنفیلد

آدریان دروازه‌بان سابق وستهام دیشب به دلیل مصدومیت زودهنگام آلیسون وارد زمین شد و درون دروازه لیورپول ایستاد و بازی او با پیراهن لیورپول واکنش‌های گسترده هواداران وستهام را برانگیخت.

واکنش وستهامی‌ها به اولین بازی آدریان در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، آدریان، دروازه‌بان سابق وستهام که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد به لیورپول پیوسته بود دیشب در اولین بازی فصل قرمزهای آنفیلد بعد از یک اتفاق غیرمنتظره و مصدومیت  آلیسون در نیمه اول، وارد میدان شد و درون دروازه لیورپول ایستاد.

 

1425306

 

آدریان بعد از سالها بازی در وستهام در ماه آگوست بعد از پایان قراردادش با این تیم راهی لیورپول شد تاجانشین سیمون مینیوله، دروازه‌بان دوم مرسی‌سایدی‌ها شود که در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرده بود.

 

آدریان 32ساله در شش سال گذشته در وستهام حضور داشت و برای این تیم 150 بازی انجام داده بود هر چند او در فصل گذشته پشت سر لوکاش فابیانسکی نقش دروازه‌بان دوم وستهام را بازی می‌کرد. با اینحال آدریان بین هواداران وستهام ستاره محبوبی بود و به همین دلیل هواداران وستهام از دیدن بازی او درون دروازه لیورپول آن هم در اولین بازی فصل غافلگیر شده و به این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی نشان دادند.

 

 

دیدگاه‌ها