کد خبر : 1629102 | 19 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی از مشکلات تکنولوژیک در اولین بازی لیگ برتر

اولین بازی فصل جدید لیگ برتر با اولین مساله تکنولوژیک داوری همراه شد و کار نکردن گوشی کمک‌داور باعث شد حتی کاپیتان لیورپول برای کمک به تیم داوری دست به کار شود.

نگرانی از مشکلات تکنولوژیک در اولین بازی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در اولین بازی فصل 2019-2020 لیگ برتر، اولین بازی فصل با اولین مشکل سیستم ارتباطی داوران همراه شد تا پیش از شروع نیمه دوم بازی لیورپول و نوریچ، فوتبال انگلیس خود را با اولین دردسرش با تکنولوژی را تجربه کند. با توجه به اینکه در بازی دیشب برای اولین بار از سیستم VAR استفاده می شد برای بسیاری این نگرانی بوجود آمده که با توجه به مشکلی که دیشب در پک ارتباطی داوران پیش آمد و به تاخیر چند دقیقه ای در شروع نیمه دوم مسابقه منجر شد در ادامه ممکن نیست در زمان استفاده از VAR در لیگ برتر مشکلات بیشتری را بوجود بیاورد؟

 

1425311

 

درحالیکه داورهای مسابقه پیش از شروع نیمه دوم دور هم جمع شده و تلاش می‌کردند مشکل فنی‌ای که برای پک ارتباطی کمک داور پیش آمده را برطرف کنند بازی در نیمه دوم با تاخیری قابل توجه آغاز شد. درحالیکه تاخیر به چیزی حدود شش دقیقه رسیده بود صدای سوت و هو کردن تماشاچیان حاضر در آنفیلد آغاز شد و این فشار بر تیم داوری را بیش از پیش افزایش داد و اضطراب در این لحظات از حرکات آنها مشخص بود.

 

1425313

 

خبرنگار اسکای اسپورتز که در ورزشگاه حضور داشت در این باره گفت:" مشکل این بود که سم بنت، کمک‌داور بازی متوجه شده بود که دستگاهی که همراه دارد دچار مشکل شده. آنها معتقد بودند دستگاه او مشکل دارد و به خاطر این است که همه داورهای مسابقه صدای پارازیت می‌شنوند. آنها حالتهای مختلف را امتحان کردند و در نهایت به رختکن رفتند تا دستگاه او را تعویض کنند و امیدوار بودند که با این کارشان مشکل برطرف شود".

 

1425310

 

داور مسابقه حتی گوشی خود را به جردن هندرسون،  کاپیتان لیورپول داد تا آن را در گوش خود قرار داده و بفهمد مشکل چیست. داور مسابقه می‌گفت که از گوشی خود به جز صدای پارازیت صدای دیگری نمی‌شنود. هندرسون هم گوشی داور را در گوش خود گذاشت و مشکل را تایید کرد.

 

 

دیدگاه‌ها