کد خبر : 1629173 | 19 مرداد 1398 ساعت 14:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: جشن گرفتن برای چمپیونزلیگ کافی است

یورگن کلوپ معتقد است که لیورپول و هوادارانش باید قهرمانی چمپیونزلیگ را فراموش کرده و توجه خود را روی فصل جدید معطوف کنند.

کلوپ: جشن گرفتن برای چمپیونزلیگ کافی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از یک فصل طولانی و پرتنش در نهایت موفق شد برای ششمین بار قهرمان اروپا شود؛ هرچند که رقابت برای قهرمانی لیگ را به سیتی واگذار کرد.

شب گذشته فصل جدید برای لیورپولی ها در آنفیلد و با برتری 4-1 مقابل نوریچ شروع شد تا قرمزها با روحیه برای سوپرکاپ اروپا آماده شوند. برخی انتظار داشتند پیش از بازی از جام قهرمانی اروپا در آنفیلد رونمایی شود ولی کلوپ مخالف این موضوع بود.

 

 

1425390

 

 

سرمربی آلمانی در این رابطه گفت:« هیچکس چنین موضوعی را با من مطرح نکرد و اگر می گفتند نیز قطعا مخالفت می کردم. آیا این یک کار معمول است؟

من روز قهرمانی جام را لمس کردم و همچنین فردای روز قهرمانی. پس از آن دیگر خیر. تقریبا اطمینان دارم که اگر کسی درخواست می کرد، پاسخم منفی بود چون ما الان در فصل جدید هستیم و هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

من می دانم بالابردن جام چه حسی دارد و هواداران نیز. حالا همه توجهات باید به فصل جدید باشد و دیگر جشن گرفتن برای قهرمانی اروپا کافی است. البته هنوز هم مردم به من به خاطر قهرمانی تبریک می گویند و قطعا از این بابت خوشحال می شوم ولی حالا اجازه دهید به چالش های جدید خودمان فکر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها