کد خبر : 1629246 | 19 مرداد 1398 ساعت 20:17 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول برای آلیسون جانشین جذب می کند؟

ممکن است لیورپول برای مدت کوتاهی یک دروازه بان جدید به خدمت بگیرد.

لیورپول برای آلیسون جانشین جذب می کند؟


به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول در همین اولین بازی فصل مرسی سایدی ها دچار آسیب دیدگی شد و به نظر می رسد وی بین 4 تا 8 هفته از میادین دور باشد. لیورپول در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات آدرین را به خدمت گرفت و وی دیشب در دیدار مقابل نوریچ به میدان رفت اما با توجه به اینکه آلیسون بین یک تا ده ماه غایب است، شاید لیورپول یک دروازه بان ذخیره برای مدتی کوتاه به خدمت بگیرد.

 

1425481

 

اندی لونرگان کهنه کار که در حال حاضر بدون تیم است، در تور ایالات متحده همراه با دیگر بازیکنان لیورپول تمرین کرده و در دیدار دوستانه مقابل سویا نیز یک نیمه بازی کرد که نمایش او مورد تمجید نیز قرار گرفت.

 

با توجه به اینکه اندی لونرگان در حال حاضر بازیکن آزاد است، لیورپول علیرغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی می تواند وی را به خدمت بگیرد. لونرگان در حال حاضر در ملوود حضور دارد و ممکن است لیورپول قرارداد کوتاه مدتی با وی منعقد کند.

 

در حال حاضر کمیل گرابارا به صورت قرضی عضو تیم هادرسفیلد تاون بوده، ویتسلاواس یاروس دروازه بان زیر 18 سال و جوان لیورپول در حال سپری کردن دوران مصدومیت آرنج بوده و کائومین کلره پس از سپری کردن مصدومیت از ناحیه دست، دوباره تمرینات خود را از سر گرفته است و قرار است در دیدار سوپرکاپ اروپا برابر لیورپول، او روی نیمکت مرسی سایدی ها حضور یابد.

دیدگاه‌ها