کد خبر : 1629334 | 20 مرداد 1398 ساعت 11:33 | 109.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت جدی گواردیولا با آگوئرو

چرا نگذاشتی هم‌تیمی‌ات هت‌تریک کند؟

بعد از پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل وستهام پپ گواردیولا، سرخیو آگوئرو را کنار کشید و با او در این باره صحبت کرد که چرا اجازه نداده رحیم استرلینگ با زدن ضربه پنالتی، هت‌تریک کند.

چرا نگذاشتی هم‌تیمی‌ات هت‌تریک کند؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر موفق شد وستهام را با نتیجه 5-0 شکست داده و گام اول خود را محکم بردارد. گلهای سیتی در این بازی توسط گابریل ژسوس، رحیم استرلینگ (سه گل) و سرخیو آگوئرو به ثمر رسید. اما گلی که آگوئرو در دقیقه 86 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بحث‌هایی را در سیتی برانگیخت و پپ گواردیولا را بعد از بازی مجبور به ورود به ماجرا و صحبت کردن با آگوئرو در زمین چمن کرد.

 

1425585

 

پیش از آنکه آگوئرو در دقیقه 86 پشت ضربه پنالتی بایستد در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که بین او و رحیم استرلینگ صحبت‌هایی رد و بدل شده است. کاملا مشخص بود که استرلینگ تمایل زیادی برای زدن ضربه پنالتی دارد. پنالتی‌ای که اگر توسط استرلینگ گل می‌شد در نهایت  باعث می‌شد او در آن دقیقه از بازی موفق به ثبت هت‌تریک شود.

 

1425589

 

با اینکه سیتی تا آن لحظه 3-0 از حریفش جلو بود و شکی باقی نمانده بود که سیتیزن‌ها برنده مسابقه خواهند بود اما آگوئرو در مقابل درخواستهای استرلینگ کوتاه نیامد و از دادن توپ به او برای زدن ضربه پنالتی خودداری کرد. بعد از این لحظات استرلینگ در حالی در تصاویر تلویزیونی به تصویر کشیده شد که لبخند تلخی بر چهره داشت.

 

1425587

 

آگوئرو در دومین تلاش موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا سیتی 4-0 از حریفش جلو بیفتد. لوکاس فابیانسکی ابتدا توپ را دفع کرد ولی بعد از بررسی صحنه با VAR ضربه تکرار شد تا آگوئرو این بار اشتباه نکرده و توپ را گل کند.

 

1425590

 

بعد از آنکه استرلینگ در دقیقه 90+1 موفق شد سومین گل خود را به ثمر برساند به نظر می‌رسید تنش بین او و آگوئرو از بین رفته است. اما پپ گواردیولا هنوز از حرکت آگوئرو در زدن ضربه پنالتی ناراحت بود. به همین علت، درحالیکه دو تیم در حال ترک زمین چمن بودند گواردیولا، آگوئرو را به کناری کشید و درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی و تماشچیان باقی مانده در استادیوم روی آنها زوم کرده بودند مشغول صحبت با ستاره آرژانتینی تیمش شد.

 

1425588

 

با اینکه از حالت صورت و رفتار گواردیولا به نظر نمی‌رسید او از دست آگوئرو عصبانی باشد ولی مکالمه این دو نفر درحالیکه هر دو به سمت تونل حرکت می‌کردند ادامه داشت و بعید به نظر می‌رسید گواردیولا درباره چیزی به جز ممانعت آگوئرو از پنالتی زدن استرلینگ با او در حال صحبت باشد.

 

گواردیولا تاریخچه طولانی‌ای از صحبت کردن خصوصی با بازیکنانش بعد از سوت پایان مسابقات، در زمین چمن دارد و هر بار که این کار را انجام داده پیامی صریح و روشن به بازیکن مورد نظر داده است. اگر استرلینگ گل دقیقه آخر خود را به ثمر نرسانده و هت‌تریک نکرده بود شاید گواردیولا با ناراحتی بیشتری با آگوئرو صحبت می‌کرد.

 

دیدگاه‌ها