کد خبر : 1629535 | 21 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

گل چهارم یونایتد تقدیم به پدر دنیل جیمز(عکس)

دنیل جیمز که در اولین بازی‌اش با پیراهن یونایتد موفق به گلزنی شد، بعد از این گل با اشاره به آسمان یاد پدر مرحومش را گرامی داشت و لحظاتی پراحساس برای یونایتدی‌ها به ارمغان آورد.

گل چهارم یونایتد تقدیم به پدر دنیل جیمز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دنیل جیمز، ستاره جدید منچستریونایتد که در تابستان امسال به این تیم ملحق شده دیروز در اولین بازی شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر، در دیدار مقابل چلسی، تنها هفت دقیقه بعد از آنکه به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد در دقیقه 81 موفق شد چهارمین و آخرین گل یونایتد را وارد دروازه حریف کرده و اولین گل خود با پیراهن منچستریونایتد را به ثمر برساند.

 

1425850

 

جیمز که پدرش تابستان همین امسال در سن شصت سالگی از دنیا رفته، درست در زمانی که دنیل در حال مذاکره با باشگاه یونایتد برای انتقال 18 میلیون پوندی‌اش از سوانسی به این باشگاه بود، بعد از گلی که در اولین بازی خود برای این باشگاه به ثمر رساند دستهایش را به سوی آسمان بلند کرد تا به این ترتیب به پدر خود ادای دین کرده باشد.

 

1425848

 

اوله گنار سولسشر در پایان بازی درباره جیمز گفت:" دنیل جیمز امسال تابستان فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشته. برای همین گلزنی در اولدترافورد باید برایش لحظه مهمی بوده باشد، لحظه‌ای که به آن افتخار کرده است".

 

اسکات مک‌تومینای هم با تمجید از هم‌تیمی‌اش، بعد از بازی در اینستاگرام خود نوشت:" این رفیق من است. پدرت به تو افتخار خواهد کرد".

 

1425849

 

 

دیدگاه‌ها