کد خبر : 1630011 | 23 مرداد 1398 ساعت 14:30 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

تعیین تکلیف نیمار و بارسا تا 48 ساعت آینده

پس از ملاقات فردا شب ناصر الخلیفی و جوزپ ماریا بارتومئو سران پی اس جی و بارسلونا، تکلیف آینده نیمار تا حدود زیادی مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف نیمار و بارسا تا 48 ساعت آینده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، آینده نیمار ممکن است تا 48 ساعت آینده مشخص شود. پس از مذاکره اولیه دیروز نماینده های بارسا و پی اس جی برای نیمار که البته بی نتیجه ماند، حالا همه منتظر ملاقات روسای دو باشگاه در شهر لیورپول هستند.

 

 

1426391

 

 

در جلسه دیروز، دو طرف پیشنهادات خود را ارائه دادند. بارسا حاضر نیست حتی یک یورو برای جذب نیمار پرداخت کند و تنها به معاوضه بازیکن فکر می کند ولی پی اس جی از همان ابتدا مشخص کرد که نه تنها 100 میلیون یورو بعلاوه کوتینیو و سمدو را می خواهد که تمایل دارد یک بازیکن از بارسا را نیز قرضی جذب کند. دو طرف در نهایت بدون هیچ نتیجه ای جلسه را که در هتلی در پاریس برگزار شده بود، ترک کردند. در هر صورت این آغازی بود برای محقق کردن یک انتقال بسیار پیچیده و از ابتدا مشخص بود که در یک جلسه به نتیجه نخواهد رسید.

در بارسلونا خوشبین هستند که فردا شب و پس از جلسه روسای باشگاه های بزرگ اروپایی در لیورپول و ملاقات بارتومئو و الخلیفی، تکلیف نیمار تا حدود زیادی روشن شود.

 

 

1418104

 

 

همچنین حالا همه منتظر حرکت رئال مادرید هستند. پس از مذاکره دیروز بارسا و پی اس جی باید دید واکنش فلورنتینو پرز رئیس رئال که رابطه دوستانه بسیار خوبی با الخلیفی دارد، چگونه خواهد بود و او چه پیشنهادی برای جذب نیمار خواهد داد.

پرز و الخلیفی به نظر برای جذب نیمار به توافق رسیده اند و پی اس جی هم مایل است نیمار را به رئال واگذار کند و نه بارسلونا اما مشکل اینجاست که رئیس رئال هنوز پاسخ مثبت نیمار را نگرفته است.

ستاره برزیلی نه حاضر است علنا اعلام کند فقط به بارسا فکر می کند و نه به رئال پاسخ مثبت داده است. او این روزها منتظر تحرکات بارسا و رئال نشسته و در نهایت اگر بارسا نتواند رضایت پی اس جی را بگیرد، آنگاه مشکلی برای پیوستن به رئال نخواهد داشت. به نظر می رسد سران رئال هم در انتظار نتیجه جلسه الخلیفی و بارتومئو نشسته اند.

تحت هر شرایطی تا 48 ساعت آینده و پس از ملاقات بارتومئو و الخلیفی مشخص خواهد شد که کدام تیم برای جذب نیمار دست بالاتر را دارند. 

 

دیدگاه‌ها