کد خبر : 1630517 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

صالح حمیدزیچ تایید کرد؛ انتقال قرضی کوتینیو به بایرن

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ بعد از تساوی 2-2 بایرن در اولین بازی بوندس‌لیگا انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ را رسما تایید کرد.

صالح حمیدزیچ تایید کرد؛ انتقال قرضی کوتینیو به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه شاگردان نیکو کوواچ دیروز در اولین بازی فصل جدید بوندس‌لیگا در مقابل حریف‌شان هرتا برلین به تساوی 2-2 رسیدند، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در گفتگو با تلویزیون آلمانی زد دی اف، یکی از مهمترین خبرهای فصل نقل و انتقالات تابستانی بایرن را رسما تایید کرد و گفت فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا بر اساس توافق دو باشگاه به عنوان بازیکن قرضی با بند حق خرید او در پایان یک سال به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

 

1426597

 

صالح حمیدزیچ در این گفتگو با تلویزیون زد دی اف گفت:" می‌توانم این را تایید کنم که من و نایب‌رئیس باشگاه کارل هاینتس رومینیگه به بارسلونا سفر کرده و در آنجا با باشگاه بارسلونا، خود کوتینیو و مدیر برنامه‌هایش به توافق رسیدیم".

 

1426997

 

حمیدزیچ در ادامه گفت:" ما از اینکه کوتینیو را به بایرن منتقل کردیم خوشحالیم. قرارداد ما با او یک قرارداد قرضی یک ساله است و بایرن این حق را دارد که در پایان این مدت او را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرد. کوتینیو بازیکنی فوق‌العاده است که می‌تواند به کار بایرن بیاید. فقط چند مساله جزئی باقی مانده که قرارداد او بعد از آن رسمی خواهد شد. ما از حضور کوتینیو در بایرن واقعا خوشحالیم".

 

 

دیدگاه‌ها