کد خبر : 1630712 | 26 مرداد 1398 ساعت 22:02 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال گرم از نیمار در تمرینات PSG (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی و27 ساله پاری سن ژرمن در تمرینات این تیم شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت نیمار هنوز مشخص نیست و علیرغم تلاش تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلونا برای جذب این مهاجم 27 ساله برزیلی، ممکن است علیرغم اتفاقات هفته قبل و اعتراضات شدید هواداران این تیم در اولین بازی و ابراز تمایل به جدایی این بازیکن، نیمار در پاری سن ژرمن ماندگار شود.

 

نیمار امروز بعد از چند روز غیبت در تمرینات تیم فرانسوی شرکت کرده و در همان ابتدا مورد استقبال توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن نیز قرار گرفت. البته توخل تایید کرد که همانند هفته اول، نیمار در دومین دیدار تیمش در لیگ یک فرانسه نیز غایب خواهد بود اما بازگشت نیمار به تمرینات پاری سن ژرمن شانس ماندن او در این تیم را افزایش داده است.

 

با انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ، به نظر می رسد آبی اناری ها دیگر از نظر مالی شانس چندانی برای خرید نیمار ندارند و در این شرایط رئال مادرید بزرگ ترین مشتری او خواهد بود. اخباری مبنی بر عدم تمایل زین الدین زیدان نسبت به ورود نیمار به برنابئو وجود دارد و خریدهای گرانقیمت رئال مادرید در تابستان امسال نیز از نظر مالی شرایط را برای فلورنتینو پرز در مسیر جذب ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دشوار ساخته است.

 

1427217

 

1427215

 

1427216

دیدگاه‌ها