کد خبر : 1630773 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:42 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 1-1 رئال سوسیداد

اتفاق عجیب در لالیگا: تساوی با پنالتی در دقیقه 100!

والنسیا دیروز در اولین بازی خود در لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت تا باگلی که در دقیقه 100 بازی از روی نقطه پنالتی دریافت کرد سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

اتفاق عجیب در لالیگا: تساوی با پنالتی در دقیقه 100!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار والنسیا و رئال سوسیداد در هفته اول فصل جدید لالیگا که دیروز به میزبانی والنسیا برگزار شد به یکی از عجیب‌ترین دیدارهای هفته اول لیگ اسپانیا تبدیل شد. چرا که این بازی گلی داشت که در دقیقه 100 یعنی 10 دقیقه بعد از پایان وقتهای قانونی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

والنسیا در هفته اول لالیگا در خانه خود، استادیوم مشهور مستایا میزبان رئال سوسیداد بود. هواداران پرشور والنسیا برای تیم محبوب‌شان سنگ تمام گذاشته بودند تا فصل جدید را با یک پیروزی آغاز کرده و سه امتیاز به حساب خود واریز کنند.

 

نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید اما در نیمه دوم درحالیکه چیزی به یک ساعته شدن بازی نمانده بود، کوین گامیرو موفق شد در دقیقه 58 والنسیا را از حریفش پیش بیندازد.

 

1427324

 

بازی تا پایان 90 دقیقه با همین نتیجه ادامه داشت و جالب اینکه گلزن والنسیا، کوین گامیرو پنج دقیقه بعد از شروع وقتهای تلف شده  یعنی در دقیقه 95 برای تیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد تا پیروزی والنسیا را قطعی کند اما او توپ را از بالای تیر افقی دروازه به آسمان کوبید تا بازی با همان نتیجه 1-0 ادامه پیدا کند.

 

1427321

 

اما درست از این دقیقه به بعد بود که بازی روندی بسیار عجیب و غریب پیدا کرد و در یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای، در دقیقه 100 یعنی 10 دقیقه بعد از شروع وقتهای تلف شده فرانسیس کوکلن در محوطه جریمه والنسیا سرنگون شد تا داور در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. درحالیکه هواداران والنسیا مات و مبهوت زمین چمن را نگاه می‌کردند میکل اویارزابال این پنالتی را بر خلاف گامیرو به گل تبدیل کرد تا دو امتیاز والنسیا در آخرین ثانیه‌ها از دست برود.

 

1427323

 

دیدگاه‌ها