کد خبر : 1630824 | 27 مرداد 1398 ساعت 12:32 | 100K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک پرویی خرید جدید تی تی ها؛

ویلیان میمبلا به تراکتور پیوست

ویلیان جونیور میمبلا کاسرس هافبک هجومی اهل پرو با عقد قراردادی به تیم تراکتور پیوست.

ویلیان میمبلا به تراکتور پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور آذربایجان که خود را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده می‌کند، در جدیدترین اقدام خود موفق به جذب ویلیان میمبلا شد. این هافبک چپ پا که پیش تر در لیگ یک پرو بازی می کرد و سابقه حضور در لیگ پرتغال را هم داشت، جدیدترین خرید تراکتور است و در کنار مازولا و سوگیتا سومین خارجی تبریزی ها محسوب می شود.

 

او بازیکنی کوتاه قامتی محسوب می شود که مثل دیگر خارجی نماینده فوتبال آذربایجان یعنی سوگیتا از تکنیک بالایی بهره می برد و می تواند به عنوان بازیساز و بازیکنی که پاس آخر را به مهاجمان بدهد موثر ظاهر شود.  مصطفی دنیزلی در تیم های سابق خود نشان داده که علاقه زیادی به استفاده از وینگرها و هافبک های هجومی در خط حمله دارد و حتی شاید از میمبلا در خط حمله استفاده کند.

 

1427429

 

ویلیان علاوه بر توانایی بازی در پست هافبک هجومی، قابلیت حضور در پست وینگر راست و چپ را هم دارد. او فصل گذشته 13 بازی برای  تیم «یونیون کومرسیو» انجام داد و روی 3 گل تیمش تاثیر گذاشت.

 

هافبک جدید تراکتور فوتبال حرفه ای خود را سال 2009 با حضور در تیم «کانتولائو» آغاز کرد و در طی 10 سال پیراهن ده تیم مختلف را بر تن کرد. او همچنین مدت کوتاهی برای تیم اینتر برزیل به میدان رفت.

 

باشگاه تراکتور او را «مارادونای پرو» قلمداد کرده و ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت نیز 400 هزار یورو عنوان شده است. همچنین به نقل از همین سایت او تا سه سال آینده بازیکن تراکتور خواهد بود.

 

تراکتور در پست هافبک هجومی بازیکنانی نظیر اشکان دژاگه، مهدی تیکدری و رضا شکاری را دارد و این ستاره باید با ستاره های ایرانی رقابت کند. باتوجه به این که او در اردوی پیش فصل تراکتوری ها حضور نداشت، کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد.

 

طبق اعلام مدیران باشگاه تبریزی در روزهای آینده یک مهاجم نیز به جمع تی تی ها اضافه می شود تا پرونده بازیکنان خارجی این تیم بسته شود. در سال های اخیر درخشش بازیکنان اهل آمریکای جنوبی نظیر لوسیانو ادینهو در تراکتور سبب شده تا هواداران و مدیران این باشگاه نگاه مثبتی به خرید بازیکنانی چون ویلیان میمبلا داشته باشند.

دیدگاه‌ها