کد خبر : 1630849 | 27 مرداد 1398 ساعت 13:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

من از شما خواستم برگردم؟ شنونده باید عاقل باشد

صادقی: میخواستم برگردم با فتحی حرف می زدم

مدافع سابق استقلال پاسخ ادعاهای معاون ورزشی پیشین این باشگاه را داد.

صادقی: میخواستم برگردم با فتحی حرف می زدم

به گزارش ورزش سه، علی خطیر امروز در مصاحبه ای رادیو بدون اشاره به اسم امیرحسن صادقی مدعی شد این بازیکن چندبار با او جلسه برگزار کرده است تا بتواند دوباره به جمع آبی پوشان برگردد و به همین دلیل علیه او مصاحبه کرده است.

 

امیرحسین صادقی در پاسخ به این ادعا به ورزش سه گفت: نمی دانم  چه بگویم. واقعا نمی توانم حرفی بزنم. به هرحال این آقای خطیر ادعایی کرده است و باید شنونده عاقل باشد. این به نظر شما منطقی است؟

 

او ادامه داد: آقای خطیر از خودش  سوال کند که آیا من اصلا شماره ای از ایشان دارم؟ اگر قرار بود حرفی بزنم با آقای فتحی حرف می زدم نه ایشان که حتی شماره تلفنش را هم ندارم.

 

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به این تیم را داشته یا نه هم گفت: من اگر می خواستم چنین درخواستی کنم برای طلبم گروکشی می کردم نه اینکه به باشگاه بروم و بی قید و شرط 800 میلیون از طلبم را ببخشم. در این جلسه اصغر حاجیلو و آقای فتحی حضور داشتند و از آنها بپرسید آیا من چنین شرطی گذاشتم؟ حرف هایی می زنند که آدم خنده اش می گیرد. می توانید از فتح الله زاده بپرسید من چه پول هایی را در دوران ایشان بخشیدم و حتی یک بار در مورد آن حرفی نزدم.

 

صادقی در ادامه در مورد عملکرد علی خطیر در این باشگاه هم می گوید: هر روز می گویند من این کار را کرده ام و آن کار را کرده ام، استاد شما وظیفه ات را انجام دادی. دیگر اینقدر حرف و حدیث و منت ندارد که کارهایت را در بوق و کرنا می کنی.  شما در قبال خدماتی که انجام داده ای وظیفه داشته ای و کار مهمی نکرده ای.

 

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: 3 بازیکن در زمان آقای خطیر لژیونر شده اند، مجید حسینی، تیام و صیادمنش رفته اند و به گفته خودشان پول های خوبی هم در آورده اند. آقای خطیر تکلیف این دلارها را روشن کنید و بگویید چه اتفاقی افتاده است که باشگاه هنوز مشکل مالی دارد. حتما ایشان باید تکلیف دلارها را روشن کند و فکر می کنم موضوع جلسه دیروز ایشان در باشگاه استقلال هم همین بوده است که اینقدر ناراحت شان کرده است.

دیدگاه‌ها