کد خبر : 1630862 | 27 مرداد 1398 ساعت 15:02 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از منتفی شدن معاوضه بازیکن

تاکتیک جدید بارسا برای بازگرداندن نیمار (عکس)

بارسلونا پس از انتقال قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ حالا شانس معاوضه بازیکن با پی اس جی برای جذب نیمار را از دست داده ولی این باعث ناامیدی آنها نشده است.

تاکتیک جدید بارسا برای بازگرداندن نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از بارسا به بایرن مونیخ که امروز و فردا رسمی خواهد شد، سناریوی بازگرداندن نیمار را به کلی تغییر داده است. سه شنبه گذشته دور اول مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار بدون نتیجه پایان یافت؛ چرا که پاریسی ها نه تنها دو بازیکن از بارسا را می خواستند که 100 میلیون یورو نیز از این باشگاه طلب کردند؛ در حالی که سران بارسا حاضر نیستند حتی یک یورو نیز برای بازگرداندن نیمار هزینه کنند.

 

 

1427444

 

 

فیلیپه کوتینیو یکی از گزینه های مورد علاقه پی اس جی بود و بارسا نیز مخالفتی با ورود ستاره برزیلی به پروسه بازگشت نیمار نداشت اما در نهایت او پیشنهاد  پیوستن به پی اس جی برای تسهیل بازگشت نیمار را رد کرد و راهی بایرن شد تا به این ترتیب بازگرداندن نیمار از طریق معاوضه بازیکن، بسیار بسیار دشوار شود.

عثمان دمبله و نلسون سمدو دو بازیکنی هستند که پی اس جی بی میل به جذب آنها نیست ولی هر دو می خواهند در بارسا بمانند و به همین دلیل وارد پروسه نیمار نخواهند شد.

 

 

1426192

 

 

 انتقال کوتینیو البته برای بارسلونا پرسود بود. هم از پرداخت 25 میلیون یوروی باقیمانده به لیورپول خلاص شد و هم اینکه پرداخت دستمزد بسیار بالای کوتینیو را نیز به بایرن واگذار کرد. در چنین شرایطی که احتمال معاوضه بازیکن از بین رفته، این پاری سن ژرمن است ضرر بیشتری را متوجه خواهد شد چرا که در مجموعه خود بازیکنی ناراضی را دارد که دیگر قصد بازی برای این باشگاه را ندارد و بی تاب جدایی است. مقصد موردنظر او نیز بارسلونا است؛ هرچند پیوستن به رئال مادرید را هم هرگز رد نمی کند.

برخورد تند هواداران با نیمار در اولین بازی خانگی پی اس جی نیز مزید بر علت شد تا ماندنی شدن ستاره برزیلی در پاریس تقریبا غیرممکن باشد. هرچند نیمار روز گذشته به تمرینات گروهی پی اس جی برگشت و مورد استقبال گرم توماس توخل(سرمربی) و نیز هم تیمی هایش قرار گرفت ولی مشکل بتوان تصور کرد نیمار فصل جاری در پی اس جی بماند.

 

 

1289509

 

 

در چنین شرایطی سران بارسا تاکتیک خود در قبال نیمار را عوض کرده اند و قصد دارند پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید غیراجباری را پیشنهاد بدهند. آنها می خواهند نیمار یک فصل قرضی برای شان بازی کند و ملزم به فعال کردن بند خرید دائمی او نیز نباشند. پیشنهادی که باید دید تا چه اندازه مقبول سران پی اس جی خواهد بود و اینکه امیر قطر که مالک واقعی پی اس جی است، حاضر می شود به این قیمت نیمار را از دست بدهد یا خیر.

 

 

1427217

 

 

همه می دانیم که پی اس جی تمایلی برای انتقال نیمار به بارسا ندارد و رئال را در این مورد ترجیح می دهد اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از رئال برای نیمار ارائه نشده و فلورنتینو پرز(رئیس) فعلا در انتظار نتیجه نهایی مذاکرات بارسا و پی اس جی نشسته است تا در روزهای پایانی نقل و انتقالات، کارت خود را رو کند. پرز همواره یکی از هواداران نیمار بوده اما ستاره برزیلی برای زین الدین زیدان یک اولویت محسوب نمی شود و پرز هم دوست ندارد در همین ابتدای فصل با سرمربی خود وارد یک چالش جدی شود.

 

چشم امید سران بارسا اما به خود نیمار است و منتظر این هستند تا او علنی از تمایلش برای پیوستن به بارسا صحبت کند تا هم رئال از عرصه خارج شود و هم پی اس جی در منگنه قرار بگیرد اما مشکل اینجاست که در این داستان هیچکس به دیگری اعتماد ندارد و نیمار هم دوست ندارد درهای رئال را به روی خود بسته ببیند. 

 

 

1427445

 

دیدگاه‌ها