کد خبر : 1631160 | 28 مرداد 1398 ساعت 23:42 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش واینالدوم به اشتباه عجیب گلر لیورپول

جورجی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول در مورد اشتباه آدریان در دیدار مقابل ساوتهمپتون صحبت کرد.

واکنش واینالدوم به اشتباه عجیب گلر لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ابتدای این هفته و در دومین دیدار خود در لیگ برتر در سنت ماری به دشواری و با نتیجه 1-2 مقابل ساوتهمپتون به برتری دست یافت. اشتباه عجیب آدریان در دقایق پایانی می توانست باعث از دست رفتن امتیازات برای لیورپول شود اما جورجی واینالدوم این موضوع را طبیعی دانسته و معتقد است شرایط آدریان با گذر زمان بهبود خواهد یافت.

 

1427189

 

جورجی واینالدوم گفت: "این نوع اتفاقات می توانند برای هر دروازه بانی رخ دهند. فصل گذشته نیز این اتفاق برای آلیسون در دیدار مقابل لستر سیتی و در یک بازی دوستانه قبل از فصل هم رخ داد.

 

اما فکر می کنم اینکه آدریان چگونه می خواهد به این اشتباه واکنش نشان دهد مهمتر از خود اشتباه است. اشتباه ممکن است برای همه بازیکنان در فوتبال از جمله دروازه بان ها رخ دهد اما اگر این موضوع بارها برای یک سنگربان رخ دهد منتج به دریافت گل های فراوان خواهد شد. همه برای بهبود شرایط خود در تیم جدید نیاز به زمان دارند. آدریان فقط دو هفته است راهی لیورپول شده، بنابراین ما باید به بازی کردن کنار هم عادت کنیم.

 

اکنون ما فقط باید زمان لازم را داده و کنار یکدیگر تمرین کنیم و بهتر با هم آشنا شویم. همه بازیکنان جدید برای عادت کردن به شرایط به زمان نیاز دارند و من نیز زمانیکه با لیورپول قرارداد امضا کردم چنین شرایطی داشتم، پس معتقدم همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت."

دیدگاه‌ها